A A+ A++

W trakcie sesji sprzedażowej węgiel chce kupić około 140 tys. klientów w jednej chwili, co przekłada się na około 400 tys. zapytań na sekundę. Dla porównania, przeciętny sklep internetowy ma takich zapytań 400 – wyjaśnia rzecznik Polskiej Grupy Górniczej Tomasz Głogowski.

Jak dodaje, “wprowadziliśmy szereg modyfikacji, aby z tym ogromnym ruchem internetowym się zmierzyć”.

Gwarancja zakupu polegającą na tym, że dodanie towaru do koszyka pozwala zarezerwować ten towar i dokończyć, potwierdzić transakcję do godziny 23 tego samego dnia. Natomiast na samą zapłatę klienci mają 5 dni – mówi rzecznik PGG.

Od początku tego roku PGG sprzedała, przez sklep internetowy, 1,2 mln ton węgla, który kupiło 260 tys. klientów.

Opracowanie:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTekstylia do łazienki, które posłużą nam na lata. Czym kierować się przy wyborze?
Następny artykułWojciech Glanc przepowiada atak terrorystyczny w Polsce. Co zobaczył w swojej wizji?