Od stycznia do końca kwietnia tego roku zarejestrowano 7805 pojazdów, w 2020 roku: 4748, a rok wcześniej: 6833. Analizując statystyki zgłoszeń zbycia i nabycia także możemy zauważyć znaczny wzrost. W tym roku takich zgłoszeń było już 8738, w roku ubiegłym: 19 872, w 2019 roku – 5752, a w roku 2018 – 5350.
– Pomimo pandemii, staramy się cały czas przyjmować klientów bezpośrednio, nie ma u nas czasu oczekiwania na rejestrację (są urzędy, w których działa system kolejkowy, ale terminy załatwiania spraw są bardzo odległe, czeka się dwa, a nawet trzy tygodnie). U nas czasami trzeba postać w kolejce (prosimy naszych klientów o wyrozumiałość), ale wszystkie sprawy mogą oni załatwić w tym samym dniu, „od ręki” – mówi Maria Losko, naczelnik Wydziału Komunikacji w Urzędzie Miasta Tychy.
W lutym tego roku, w celu usprawnienia funkcjonowania wydziału, utworzono odrębne stanowiska do obsługi klienta indywidualnego oraz instytucjonalnego.
W wydziale, który mieści się na ulicy Budowlanych, można także dokonać płatności w kasie wydziału (nie trzeba jechać do głównej siedziby Urzędu Miasta Tychy przy Al. Niepodległości).
Wszyscy klienci, sprawy urzędowe mogą załatwiać za pośrednictwem portali eurzad.umtychy.pl, epuap.gov.pl, sekap.pl. Informacje można uzyskać także telefonicznie i mailowo.
BM / tychy.info, źródło: UM Tychy
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS