A A+ A++
Ta sprawa od początku wywoływała mnóstwo kontrowersji i nie było rozwiązań, które zadowoliłyby wszystkich. Dwa lata temu udało się odsunąć trasę od Konstantynowa Łódzkiego. Wczoraj spółka Centralny Port Komunikacyjny zarekomendowała wariant W51 (czerwony) jako inwestorski przebiegu Kolei Dużych Prędkości z Łodzi do Sieradza przez gminę Pabianice.

Mapa wariantu W51 w link poniżej:

www.cpk.pl/pl/wariant-i-w51

Rekomendowany wariant inwestorski CPK dla Kolei Dużych Prędkości między Wrocławiem i Łodzią został zaprezentowany podczas konferencji prasowej we Wrocławiu w środę, 10 sierpnia 2022 r. Wariant W51 uznany został za najmniej inwazyjny i najlepiej oceniany w konsultacjach społecznych. Jak wyjaśnił przedstawiciel CPK, to wariant najlepszy pod względem ekonomicznym, jak i społecznym. W ocenie CPK wybrana trasa jest najkrótsza i ma najmniej kolizji z lokalnymi drogami, gdzie trzeba będzie wybudować wiadukty, a także najmniej budynków będzie wymagało wyburzenia.

(Źródło: Gmina Pabianice; CPK)

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUchwała Rady Osiedla „Górne”
Następny artykułŚmiertelny wypadek pod Warszawą. Samochód uderzył w słup i betonowy mostek