A A+ A++

Opakowania i reklamówki foliowe cieszą się niesłabnącą popularnością zarówno wśród przedsiębiorstw, jak i konsumentów. Są wytrzymałe, wygodne w użytkowaniu, praktyczne i wciąż ekonomiczne. Najchętniej wybierane opcje to reklamówki z uszami lub rączką. Czym się różnią i jakie są wady oraz zalety obu rozwiązań? Dowiedz się, który z dwóch typów reklamówek najlepiej wybrać.

Zalety reklamówek foliowych — dlaczego wciąż ich używamy?

W niemal każdym sklepie można znaleźć jednorazowe reklamówki lub torby foliowe wielokrotnego użytku, które przydają się podczas zakupów. Są także chętnie wykorzystywane bezpośrednio przez producentów do pakowania swoich towarów. Dlaczego od wielu lat wciąż chętnie wykorzystujemy tego typu rozwiązania?

Reklamówki foliowe mają liczne zalety, które czynią z nich uniwersalne produkty. Są przede wszystkim:

  • mocne i trwałe,
  • odporne na wilgoć i promienie słoneczne,
  • lekkie i elastyczne,
  • ekonomiczne w produkcji.

Do reklamówki można zapakować zakupy, jak również bezpośrednio pieczywo, warzywa, owoce lub produkty sypkie. Możliwe jest przenoszenie w nich i przechowywanie wszystkiego, od artykułów spożywczych po ubrania czy elektronikę.

Dla firmy reklamówki dają też wiele możliwości promowania się. Torby reklamowe to tani i skuteczny sposób budowania świadomości swojej marki. Wystarczy nanieść na worek odpowiedni nadruk, co nie wiąże się z wysokim kosztem, a może zwiększyć zyski. Sprawdź ofertę reklamówek foliowych na stronie Niupak > https://niupak.eu/torby-i-reklamowki-jednorazowe/torby-reklamowe/

Reklamówki to jednak szeroka grupa, która obejmuje między innymi takie produkty jak torby z rączką lub uszami. Która z opcji jest lepsza?

Reklamówka foliowa z uszami lub rączką — którą wybrać?

W sklepach można znaleźć zarówno reklamówki foliowe z uszami, jak również z rączką (określane także jako nerka). Obie mają swoje zalety i są chętnie wykorzystywane, jednak nie zawsze w tych samych sytuacjach.

Zaletą reklamówek z długimi uszami jest możliwość związania ich, żeby zawartość się nie rozsypała. Z tego powodu najczęściej to właśnie takie produkty wybiera się do pakowania owoców, warzyw czy artykułów sypkich. 

Mocne reklamówki z rączką umożliwiają pewny chwyt i świetnie sprawdzają się do przenoszenia ciężkich zakupów. Otwór na dłoń nie uwiera w palce, jak może się to zdarzyć w przypadku cienkich uszu innych toreb.

Reklamówki z rączką mają też większą powierzchnię do zadruku, co sprawia, że są odpowiednim wyborem do celów marketingowych.

Tym, co wyróżnia torby z rączką, jest również możliwość ich wielokrotnego wykorzystania. Dobrze sprawdzają się podczas codziennych zakupów spożywczych, a także przenoszenia elektroniki, ubrań czy dokumentów. Chronią zawartość przed wilgocią, a sposób uchwytu sprawia, że torba jest szczelnie zamknięta podczas użytkowania.

Producent toreb reklamowych — gdzie szukać dobrych produktów?

Solidne reklamówki foliowe, które zadowolą klientów i będą skutecznym narzędziem marketingowym warto zamawiać bezpośrednio u sprawdzonego producenta. Firma z doświadczeniem, która oferuje szeroki wybór toreb foliowych, ułatwi znalezienie tej odpowiedniej. 

Decydując się na zakup u renomowanego producenta, często można liczyć także na fachową pomoc w doborze właściwego typu reklamówki — z rączką lub uszkami. Liczy się nie tylko jakość toreb, ale również wygoda użytkowników. Warto mieć to na uwadze.

 

Wybierz wysokiej jakości reklamówki foliowe, dopasowane do potrzeb Twojej firmy i klientów. Postaw na asortyment renomowanego i doświadczonego producenta!

Artykuł sponsorowany

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKaczka pieczona w kawałkach z jabłkami – kulinarna perła na Twoim stole
Następny artykułJest wykonawca kolejnego odcinka S12. GDDKiA wybrała najtańszą ofertę