A A+ A++

Działa oczywiście na takich zasadach jak tradycyjna wyszukiwarka, więc przede wszystkim nie atakuje uzytkowników banerami, ale oferta naszego sklepu czy usługi wyświetla się wśród wielu innych pozycji, które wyskoczyły wraz z wpisaniem odpowiedniego hasła. Jako że hasło wpisuje sam zainteresowany, Google Ads wyświetla również materiały optymalnie dobrane do jego potrzeb. Ma to bardzo duże znaczenie, ponieważ nasz produkt dociera do konkretnej grupy docelowej, która jest zainteresowana właśnie tego rodzaju produktem lub usługą, a nie natrętnie atakuje wszystkich użytkowników wyszukiwarki. Kampania Google Ads to także łatwa obsługa oraz dostęp do bieżącego monitorowania skuteczności tego rodzaju reklamy online. Efektywność jest więc mierzalna, a środki, które chcemy przeznaczyć na ten cel, mogą być ściśle kontrolowane i ustalane indywidualnie przez nas samych. Z tego też powodu reklama w Google tak naprawdę może być skuteczniejsza, ale i znacznie tańsza od innych rozwiązań.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMamy ćwierćfinalistę mistrzostw świata. W czym? W darcie!
Następny artykułGlapiński: W pierwszym kwartale 2021 r. możliwe jest dalsze obniżenie stóp procentowych