Całkowity przychód z emisji bloku reklamowego „Reklama na Ratunek – Razem w walce z koronawirusem”, za pośrednictwem Fundacji Polsat, zostanie przekazany najbardziej potrzebującym szpitalom i instytucjom zaangażowanym w walkę z epidemią.
Emisja specjalnego bloku reklamowego w czwartek, 2 kwietnia o godz. 18:45, tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń”. Im więcej widzów obejrzy blok „Reklama na Ratunek”, tym więcej środków zostanie przekazanych na wsparcie lekarzy i pracowników szpitali.
– Chcemy pomóc tym, którzy są na pierwszej linii w walce z trwającą epidemią. 2 kwietnia o 18:45 możemy ponownie pokazać, że prosty gest ma wielką moc. Pamiętajmy, zostajemy w domu, oglądamy blok i pomagamy w walce z koronawirusem – mówi Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat. – Dzięki temu każdy z nas, choćby w taki sposób, dołoży swoją cegiełkę do wsparcia tych, którzy są dzisiaj najodważniejsi, ale też najwięcej ryzykują – dodaje.
Do wzięcia udziału w akcji i obejrzenia bloku reklamowego „Reklama na Ratunek – Razem w walce z koronawirusem” zachęcać będą spoty z udziałem Bogdana Rymanowskiego, dziennikarza Polsat News, prowadzącego główne wydanie „Wydarzeń”, a także programy „Gość Wydarzeń” oraz „Wydarzenia i Opinie”.
Spoty będą emitowane od piątku 27 marca, we wszystkich kanałach Grupy Polsat, w serwisie IPLA, w internecie oraz w mediach społecznościowych.
Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od dwudziestu dwóch lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą 36 011 małych pacjentów i wsparła finansowo 1 222 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 239 017 013,55 złotych.
Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat – www.fundacjapolsat.pl
Źródło: GeekWeek.pl/Polsat
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS