A A+ A++

Ze względu na awarię systemu uniemożliwiona była obsługa klientów w opolskim ratuszu.

– Gdy tylko system zacznie ponownie działać, skontaktujemy się z umówionymi na dziś osobami, których nie mogliśmy obsłużyć, aby załatwić ich sprawy najszybciej, jak to będzie możliwe – mówił Grzegorz Śliwiński, naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Opola. 

System informatyczny obsługiwany jest przez Centralny Ośrodek Informatyki powołany przez MSWiA.

Przed godziną 13 ratusz poinformował, że awaria systemu CEPiK została usunięta i wznowiono przyjmowanie klientów w Wydziale Spraw Obywatelskich.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDodatkowy zasiłek opiekuńczy – do 11 kwietnia
Następny artykułAmantadyna w leczeniu COVID-19. Jest komentarz ministra zdrowia