A A+ A++

To bardzo ważna informacja dla wszystkich, którzy planują wizytę w Wydziale Komunikacji Urzędu Miejskiego w Gliwicach. Od 18 stycznia zmieniają się zasady obsługi, dla klientów indywidualnych konieczna będzie rezerwacja przez Internet.

 
Kolejki interesantów przed budynkiem magistratu, z powodu pandemii są teraz częstym widokiem. Może się to wkrótce zmienić, przynajmniej dla tych, którzy chcą coś załatwić w wydziale komunikacji.

Jak informuje magistrat, z uwagi na brak możliwości zapewnienia przez urząd klientom komfortu oczekiwania na załatwienie sprawy wewnątrz budynku, pogarszające się warunki atmosferyczne oraz liczne prośby klientów, od 18 stycznia zmienią się zasady obsługi klientów Referatu Rejestracji Pojazdów w Urzędzie Miejskim przy ul. Zwycięstwa 21 – konieczna będzie elektroniczna rezerwacja wizyt.

Od 18 stycznia stanowiska obsługi w Referacie Rejestracji pojazdów przy ul. Zwycięstwa 21 (wejście od strony ul. Zwycięstwa) i Jasnej 31A dostępne będą dla klientów indywidualnych, którzy zarezerwowali wizytę internetowo pod adresem https://rezerwacjakm.gliwice.eu/index.php lub zostali wezwani przez pracownika Wydziału Komunikacji.

Klienci po okazaniu przy wejściu indywidualnego kodu elektronicznej rezerwacji wizyty oczekują  w holu głównym na wejście na salę obsługi.

Co istotne, możliwość rezerwacji wizyty przy ul. Zwycięstwa 21 została już uruchomiona 11 stycznia. Kto więc planuje wizytę 18 stycznia lub później, powinien już skorzystać z dostępnej rejestracji.

(emef)

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDzieci z klas I-III od 18 stycznia wracają do szkół
Następny artykułRadosław Fogiel został szefem biura PiS ds. międzynarodowych