A A+ A++

Marka adidas rozpoczyna rok 2020, zainspirowana przekonaniem, że sport ewoluował. Podważając dotychczasowe stereotypy, zaprasza do zdefiniowania na nowo pojęcia sportu oraz zachęca kobiety do postrzegania siebie jako sportowców, niezależnie od poziomu zaawansowania. W Polsce główną twarzą kampanii jest ambasadorka marki adidas, Ewa Chodakowska, znana polska trenerka fitness oraz inspirująca osobowość, stanowiąca wzór dla wielu Polek. Ewa przedstawia swoją interpretację pojęcia sportu w towarzystwie Zuzanny Boruckiej – twórczyni contentu wideo, Dominiki Nahajowskiej – promotorki baletu dla dorosłych oraz Anny Fritz-Fabijanek – trenera personalnego z zamiłowaniem do sportów siłowych i podnoszenia ciężarów. W kampanii Reimagine Sport, każda z kobiet zastanawia się nad własną definicją sportu i rolą, jaką odgrywa w jej życiu.
– Sport nadaje rytm mojemu życiu. Z jednej strony traktuje go jak codzienną higienę ciała i umysłu, z drugiej strony postrzegam go…

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPIT-28 za 2019 rok – jak złożyć
Następny artykułCzy Tesla będzie musiała wycofać z ruchu 500 tys. samochodów?