A A+ A++

Celem refundacji podatku VAT jest wsparcie gospodarstw domowych używających urządzeń grzewczych zasilanych paliwami gazowymi w formie rekompensaty w 2023 r.- podatku VAT na gaz ziemny.

Wnioski należy składać, nie później niż do dnia 29 lutego 2024 r., lub w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury dokumentującej dostarczenie paliw gazowych.

1. Wniosek o refundację podatku VAT składa się w gminie właściwej ze względu na miejsce zamieszkania osoby składającej ten wniosek.

2. Odbiorcy paliw gazowych w gospodarstwach domowych, składają wniosek o refundację podatku VAT na piśmie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). W przypadku złożenia wniosku o refundację podatku VAT za pomocą środków komunikacji elektronicznej:

a) wniosek opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym;

b) do wniosku można załączyć odwzorowania cyfrowe dokumentów, o których mowa w ust. 1.

3. Tradycyjnie– bezpośrednio u pracowników Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Opocznie.

Formularz wniosku o refundację podatku VAT będzie dostępny w siedzibie Ośrodka oraz na stronie internetowej MGOPS w Opocznie: http://ops.opoczno.pl/p,192,dodatek-gazowy

Dodatkowe informacje, w tym odpowiedzi na pytania, uzyskają państwo pod numerami telefonów: 44 741 60 44 wew. 21, 44 741 60 45, 44 741 60 33, 44 741 60 20 lub 44 755 41 97, a także na stronie Miejskiego Ośrodka Pomocy społecznej w Opocznie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDużo się działo – bo to ferie z SOK-iem!
Następny artykułMarszałek daje kasę na remont miejskiego V LO, w szkole będzie fotowoltaika