Celem refundacji podatku VAT jest wsparcie gospodarstw domowych używających urządzeń grzewczych zasilanych paliwami gazowymi w formie rekompensaty w 2023 r.- podatku VAT na gaz ziemny.
Wnioski należy składać, nie później niż do dnia 29 lutego 2024 r., lub w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury dokumentującej dostarczenie paliw gazowych.
1. Wniosek o refundację podatku VAT składa się w gminie właściwej ze względu na miejsce zamieszkania osoby składającej ten wniosek.
2. Odbiorcy paliw gazowych w gospodarstwach domowych, składają wniosek o refundację podatku VAT na piśmie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). W przypadku złożenia wniosku o refundację podatku VAT za pomocą środków komunikacji elektronicznej:
a) wniosek opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym;
b) do wniosku można załączyć odwzorowania cyfrowe dokumentów, o których mowa w ust. 1.
3. Tradycyjnie– bezpośrednio u pracowników Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Opocznie.
Formularz wniosku o refundację podatku VAT będzie dostępny w siedzibie Ośrodka oraz na stronie internetowej MGOPS w Opocznie: http://ops.opoczno.pl/p,192,dodatek-gazowy
Dodatkowe informacje, w tym odpowiedzi na pytania, uzyskają państwo pod numerami telefonów: 44 741 60 44 wew. 21, 44 741 60 45, 44 741 60 33, 44 741 60 20 lub 44 755 41 97, a także na stronie Miejskiego Ośrodka Pomocy społecznej w Opocznie.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS