Na początek QuakeConu odbył się panel dotyczący Redfall. Nowe IP w katalogu Arkane, Bethesdy oraz w zasadzie Microsoftu zostało zaprezentowane na kilku fragmentach rozgrywki, a deweloperzy opowiedzieli o procesie powstania swojej „najbardziej ambitnej gry”.
W Redfall wcielimy się w czwórkę łowców wampirów – każdy posiada swoje umiejętności, korzysta z innych broni i na swój sposób będzie radzić sobie z zagrożeniem. Deweloperzy podczas wydarzenia postanowili opowiedzieć o bohaterach, ale również otrzymaliśmy szczegóły dotyczące historii gry, koncepcji świata oraz nawet pojawiło się kilka informacji dotyczących wampirów.
W Redfall mamy często sięgać po nowe bronie, a wśród arsenału pojawią się specyficzne zabawki, które zostały przygotowane głównie do walki z coraz to potężniejszymi przeciwnikami. Na materiale zobaczycie kilka zwariowanych sprzętów, które na pewno będziemy w przyszłym roku wykorzystywać podczas walk z krwiopijcami.
Arkane podkreśla, że otwarty świat opracowany dla produkcji jest naprawdę duży, a sympatycy studia nie muszą się obawiać o rozgrywkę single-player – Redfall ma zapewnić „doświadczenie”, jak w poprzednich pozycjach tego studia.
Jednego w zasadzie tutaj zabrakło – ostatecznej daty premiery. Jak wiadomo pozycja zaliczyła spore opóźnienie, ponieważ pierwotnie Redfall miał trafić na rynek latem, a według ostatnich informacji debiut odbędzie się w 2023 roku.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS