A A+ A++

Na początek QuakeConu odbył się panel dotyczący Redfall. Nowe IP w katalogu Arkane, Bethesdy oraz w zasadzie Microsoftu zostało zaprezentowane na kilku fragmentach rozgrywki, a deweloperzy opowiedzieli o procesie powstania swojej „najbardziej ambitnej gry”.

W Redfall wcielimy się w czwórkę łowców wampirów – każdy posiada swoje umiejętności, korzysta z innych broni i na swój sposób będzie radzić sobie z zagrożeniem. Deweloperzy podczas wydarzenia postanowili opowiedzieć o bohaterach, ale również otrzymaliśmy szczegóły dotyczące historii gry, koncepcji świata oraz nawet pojawiło się kilka informacji dotyczących wampirów.

W Redfall mamy często sięgać po nowe bronie, a wśród arsenału pojawią się specyficzne zabawki, które zostały przygotowane głównie do walki z coraz to potężniejszymi przeciwnikami. Na materiale zobaczycie kilka zwariowanych sprzętów, które na pewno będziemy w przyszłym roku wykorzystywać podczas walk z krwiopijcami.

Arkane podkreśla, że otwarty świat opracowany dla produkcji jest naprawdę duży, a sympatycy studia nie muszą się obawiać o rozgrywkę single-player – Redfall ma zapewnić „doświadczenie”, jak w poprzednich pozycjach tego studia.

Jednego w zasadzie tutaj zabrakło – ostatecznej daty premiery. Jak wiadomo pozycja zaliczyła spore opóźnienie, ponieważ pierwotnie Redfall miał trafić na rynek latem, a według ostatnich informacji debiut odbędzie się w 2023 roku.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułChina escalating military tension with Taiwan as ‘exercises’ amount to de facto blockade of island nation
Następny artykułWygląda jak piłka futbolowa. Nietypowy pomysł armii USA