Nie jest to jednak taka sama inicjatywa jak w 2023 roku, choć jej efekty będę bardzo podobne. Wówczas dzięki kampanii Make Your Mark na trzy amerykańskie rundy kibice przygotowywali odświeżone kolorystyki RB19. Teraz z tego grona pozostanie jedynie tor w Austin, a dołączą do niego Silverstone oraz Singapur.
Idea Create Your Customs powstała z okazji 20-lecia teamu i jej głównym akcentem będzie projekt Forever Rebl. Dzięki niemu kibice będą sobie przypominać historię Red Bulla w F1 oraz jego unikalne malowania, jak np. CamoBull z sezonu 2015.
Jeśli chodzi o sam konkurs, to każdy z fanów będzie mógł przygotować własną koncepcję malowania, a Byki wybiorą pięć najlepszych projektów. W dalszej części zabawy kibice wybiorą trzy najlepsze aranżacje w formie głosowania.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS