A A+ A++
Bankier.tv

Jakie największe błędy popełniają firmy, decydując się na zmianę wizerunku marki? Czy rebranding w kryzysie to dobry pomysł? Dla kogo? Na jakie zmiany marki decydują się w kryzysowych sytuacjach? Zaczniemy jednak od tego, czym tak naprawdę jest rebranding. Czy to tylko nowe logo i kolory? Obejrzyjcie najnowszy Program Antykryzysowy.

– Dla niektórych biznesów rebranding jest koniecznością, ponieważ zmiana tego, w jaki sposób dostarczają swoje usługi albo produkty wymaga przeprowadzenia rebrandingu. Są marki, które zaczynają całkowicie ucyfrawiać sposób dostarczenia produktów. Mamy przykład CCC, które staje się sklepem internetowym. Są więc pewne marki, dla których proces rebrandingu nie jest więc szansą, a koniecznością – mówi Bartek Kotowicz, IBRA Instytut Brandingowy, Engram.

Posłuchajcie całej rozmowy w wersji podcastowej.

Źródło:

Justyna Smolińska

redaktor Bankier.TV

Tematy
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTermomodernizacja placówek oświatowych w gminie Bystrzyca Kłodzka
Następny artykułAMD Van Gogh – dziennik rozruchowy jądra Linuxa ujawnia szczegóły dotyczące APU Zen 2 wraz z układem graficznym RDNA