Andrzej Mężyński: Skąd pomysł na nagłą “zieloną transformację”?
Marco Chillon (General Manager Razer Europe): Nie nazwałbym tego nagłym ruchem. Więcej teraz mówimy o tym, co już zrobiliśmy. Jesteśmy światową firmą i w partnerstwie z naszymi sprzedawcami, zawsze chcieliśmy stworzyć ekologiczne łańcuchy dostaw. Ale zrozumieliśmy, że z naszą dużą, aktywną bazą fanów mamy obowiązek zrobić coś więcej. Przekonujemy więc do ekologicznego trybu życia młodą generację naszych fanów, którzy zdają sobie sprawę z wyzwań walki o klimat, ale nie wiedzą, jak to zacząć. Myśleli oni bowiem, że “niech inni zaczną, ja jako pojedyncza osoba nic nie osiągnę”. Tymczasem Razer to jedna z pierwszych firm gamingowych, która chce wywrzeć znaczący wpływ, razem z naszymi fanami, przez odpowiednie programy proekologiczne.
Czy w tych programach wezmą udział e-sportowe zespoły, które sponsorujecie?
Zachęcamy zarówno naszych pracowników, jak i środowisko, by wsparli “globalny zielony ruch”. Do tego wierzymy, że praca razem pozwoli nam osiągnąć nasze cele, zachęcamy więc pracowników i partnerów biznesowych, by przyjęli odpowiednie “zielone podejście”
Gracze nie są znani z dbania o ekologię. Używamy podzespołów, które zużywają za dużo energii i wymieniamy nasze myszy, klawiatury i słuchawki, gdy … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS