W ramach działalności sklepu online, mieszkańcy Rzeszowa, Łańcuta i okolic mogą zadbać o swoje rodziny, robiąc potrzebne zakupy bez wychodzenia z domu, a dodatkowo wspomóc personel medyczny.
– Klienci kupując u nas wspomagają szpitale, ponieważ my część kwoty z każdego zamówienia przekażemy w postaci zakupów do wybranych placówek. Chcemy dać możliwość pomagania bez tak ryzykownego obecnie wychodzenia z domu. Sami dostarczamy w imieniu naszych Klientów pomoc na pierwszą linię frontu wali z wirusem. Oczywiście przy zachowaniu wszelkiej ostrożności. – wyjaśnia Michał Michna, współwłaściciel sklepu online.
![](http://www.im0.lancut.gada.pl/pusty.gif)
![](http://www.im0.lancut.gada.pl/pusty.gif)
![](http://www.im0.lancut.gada.pl/pusty.gif)
![](http://www.im0.lancut.gada.pl/pusty.gif)
![](http://www.im0.lancut.gada.pl/pusty.gif)
![](http://www.im0.lancut.gada.pl/pusty.gif)
29 kwietnia Delikatesy-koszyk.pl ufundowały paczki z artykułami spożywczymi za równowartość 3 000 PLN, dla trzech szpitali: w Łańcucie, który został przekształcony w zakaźny, jako jedna z 19 lecznic w całej Polsce oraz dla dwóch rzeszowskich: Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II i Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej. Sprawna akcja z konkretną pomocą była możliwa dzięki wsparciu logistycznemu ze strony powstałych w czasie walki z pandemią koronawirusa, obywatelskich inicjatyw na rzecz personelu medycznego: Micha dla Medyka Łańcut oraz Posiłek dla Służby Zdrowia Podkarpacie. Przy dostarczaniu żywności do szpitali ekipa Delikatesy-koszyk.pl mogła liczyć także na wsparcie Bartłomieja Detkiewicza, społecznika, mieszkańca Łańcuta, zaangażowanego w sprawy lokalnej społeczności.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS