A A+ A++

Programy profilaktyczne, szkolenia, poradniki – KGHM wspólnie z samorządem Legnicy zorganizował II Konferencję „Razem dla rodziny – rekomendowane programy profilaktyczne i działania pomocowe na rzecz mieszkańców Zagłębia Miedziowego”.

W konferencji udział wzięli samorządowcy, dyrektorzy szkół, pedagodzy oraz przedstawiciele organizacji pozarządowych z całego regionu. Dyskusje dotyczyły m.in. wyzwań w oświacie, ale też polecanych programów dla dzieci i młodzieży oraz rodzin w Zagłębiu Miedziowym. Podsumowane zostały inicjatywy realizowane wspólnie przez urzędy gmin i miast oraz KGHM Polska Miedź S.A.

KGHM zaprezentował aktualną ofertę dla szkół i samorządów w ramach działań społecznych firmy. Miedziowa spółka współfinansuje badania diagnostyczne nastolatków, programy profilaktyczne „Szkoła Rodziców i Wychowawców”, „Akademia Przywództwa Liderów Oświaty” i poradniki „Dzieci w wirtualnej sieci”.

Omówiony został również trwający projekt „W depresji nie jesteś sam”. Mieszkańcy Zagłębia Miedziowego mogą bezpłatnie skorzystać z porad psychologów, wziąć udział w spotkaniach grup wsparcia czy sesjach doszkalających dla nauczycieli i osób pracujących z młodzieżą.
W ostatnim czasie miedziowy gigant, jako lider społecznej odpowiedzialności biznesu wydał „60 dobrych praktyk CSR na 60 lat KGHM”. Wyjątkowe opracowanie można pobrać ze strony www.kghm.com/60praktykCSR. Publikacja zawiera opis działań KGHM pogrupowanych w kilka kategorii, w tym zdrowie fizyczne, edukacja, ekologia czy więzi społeczne. KGHM prezentuje swoje działania i zaangażowanie załogi m.in. w akcje wolontariackie i pomocowe dla mieszkańców Zagłębia Miedziowego.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDragon Age: Inkwizycja Lavellan x Iron Bull romance save PC
Następny artykułFemvertising, czyli jak marki wspierają kobiety w walce o równouprawnienie