A A+ A++

Jeszcze w tym tygodniu zobaczymy nową prezentację Ratchet & Clank: Rift Apart – twórcy kilka dni temu pokazali nowy zwiastun, a Sony potwierdziło nowe State of Play, które skupi się niemal wyłącznie na produkcji.

Pracownicy Insomniac Games coraz chętniej wypowiadają się o pozycji i choć ostatnio słyszeliśmy o wyjątkowej oprawie, to teraz James Stevenson wspomniał o wczytywaniu. Dyrektor społeczności podkreślił, że produkcja może otrzymać „nieco szybsze” ładowanie względem tego, co zostało zaprezentowane na ostatnich materiałach. Twórcy wciąż pracują nad tym elementem, by mieć pewność, że wykorzystają pełną moc dysku SSD zamontowanego w PlayStation 5.

Będzie to bardzo istotne, ponieważ jak wiadomo w Ratchet & Clank: Rift Apart będziemy płynnie przechodzić od jednego do drugiego świata. Tytuł ma oferować dynamiczne przejście pomiędzy przykładowo portalami i aktualnie czas szybkiej podróży wynosi 1 sekundę. W pełnej wersji gry może to trwać jeszcze mniej.

James Stevenson potwierdził także, że gra nie otrzyma mikrotransakcji – ESRB informowało o małych płatnościach, ale jest to związane wyłącznie z aktualizacją do Edycji Deluxe.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułStilon remisuje z Czarnymi Żagań. Goście wyrównują strzałem z rzutu karnego na sam koniec meczu
Następny artykułWyjechał ze stacji paliw wprost pod ciężarówkę