A A+ A++

Most jest zamknięty dla kierowców od września 2020 r. Czynny pozostał tylko chodnik, a mieszkańcy okolic pokonują Wartę, korzystając z objazdów, nawet 60-kilometrowych. Znaleźli jednak sposób. Zostawiają samochody po obu stronach mostu i stamtąd jeżdżą razem.

Ok. 40 robotników ma zakończyć prace wraz z końcem czerwca br. Jak im idzie?

Wcześniej m.in. zamontowano nowe deski pod płytą pomostową. – Jesteśmy coraz bliżej przełomowego momentu inwestycji, jakim jest betonowanie płyty pomostowej. Mocno zaawansowane są również roboty związane z naprawą i wzmocnieniem stalowej konstrukcji nośnej mostu – informuje Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze i opisuje, co widzimy na poniższych zdjęciach:

1. Ukończenie zbrojenia płyty pomostowej

23.04.2021 r. Remont mostu w Świerkocinie Fot. Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze

2. Łożysko wałkowe mostu po oczyszczeniu metodą strumieniowo-ścierną

23.04.2021 r. Remont mostu w Świerkocinie23.04.2021 r. Remont mostu w Świerkocinie Fot. Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze


3. Zbrojenie i deskowanie ścianki zaplecznej w trakcie wykonywania.

23.04.2021 r. Remont mostu w Świerkocinie23.04.2021 r. Remont mostu w Świerkocinie Fot. Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze

4. Naprawa elementu konstrukcji stalowej – żebro:

23.04.2021 r. Remont mostu w Świerkocinie23.04.2021 r. Remont mostu w Świerkocinie Fot. Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze

Siedem wyzwań dla Gorzowa. Głosuj w plebiscycie Supermiasta i Superregiony 2040

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW Indiach padł światowy rekord dziennej liczby zakażeń
Następny artykułRobert Lewandowski wraca do gry. Bayern o krok od tytułu