Rok temu w „Forbesie” opublikowaliśmy ranking gwiazd o największym potencjale marketingowym wśród publiczności w wieku 15–59 lat. W tym roku sprawdzamy, które młode gwiazdy mają najsilniejszą pozycję na rynku i jak postrzega je młoda widownia. Uwzględniliśmy w nim 25 celebrytów do 25. roku życia, którzy cieszą się największym uznaniem rówieśników.
O ile w ubiegłorocznym rankingu polskich gwiazd dominowały osoby znane z telewizji i kina, to wśród najmłodszej widowni sytuacja wygląda zgoła inaczej. Do czołówki rankingu najcenniejszych młodych gwiazd zakwalifikowała się tylko jedna aktorka – Wiktoria Gąsiewska, która zajęła drugie miejsce. Jej wysoka pozycja może wynikać z aktywnego prowadzenia mediów społecznościowych w celu podtrzymywania kontaktu z fanami. Na Instagramie jej kanał śledzi ponad milion internautów, a na TikToku ponad 100 tys. osób.
W grupie najcenniejszych młodych gwiazd dominują ludzie świata sportu, muzyki i internetu. Królowa może być jednak tylko jedna. Iga Świątek, najlepsza tenisistka świata, medalistka z Paryża i najlepiej zarabiająca sportsmenka świata, do listy swoich osiągnięć może dopisać również największą siłę marki osobistej wśród młodych odbiorców. Iga jest jedyną osobą z pokolenia Z, która znajduje się w czołówce najcenniejszych polskich gwiazd bez względu na wiek.
– Jej pierwsze miejsce nie dziwi – nie ma innych idoli do 25. roku życia, którzy mogliby się pochwalić tak szeroką rozpoznawalnością i tak spektakularnymi osiągnięciami. Świątek kolejny rok prezentuje fenomenalną formę na korcie, pozostając przy tym sobą i utrzymując sympatię fanów. Publiczność podziwia jej determinację i perfekcyjne zagrania, ale także docenia autentyczność tenisistki. To właśnie naturalność u sportowców i sportowczyń jest kluczem do serc młodych odbiorców – komentuje Agata Chojnowska-Postek z EssenceMediacom.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS