Podczas październikowego seminarium odbył się szereg paneli ściśle związanych z tematyką seminarium. Grono prelegentów zasilił także Janusz Bluk, dyrektor marketingu firmy Rafamet S.A. wygłaszając referat pt. „Nowoczesna tokarka podtorowa do reprofilacji zestawów kołowych w pojazdach szynowych”.
– Ze względu na obecną sytuację z COVID-19 seminarium było dość kameralnym spotkaniem, jednak bardzo dla nas owocnym i ciekawym. W trakcie wydarzenia poruszyliśmy tematy związane z zagadnieniami utrzymania w ruchu kolejowych zestawów kołowych – mówi Janusz Bluk. Prelegent przedstawił zebranym m.in. historyczne fakty dotyczące spółki z Kuźni Raciborskiej, kamienie milowe firmy, cenne informacje poświęcone ofercie produktowej firmy z naciskiem na urządzenia dla kolejnictwa, a zwłaszcza na tokarki podtorowe, ich innowacyjność, a także rozwiązania technologiczne.
– Takie wydarzenia są dla nas doskonałą sposobnością do podtrzymania ważnych relacji. Tak stało się w przypadku zaprzyjaźnionej firmy GRAW Sp. z o.o. (Goldschmidt Group) z którą wspólnie mogliśmy akcentować sukcesy i dobrą współpracę na polu diagnostyki oraz pomiarów dla profili kół i zestawów kołowych. Niezmiernie cieszy nas także fakt, że uczestnicy wydarzenia mogli na własne oczy zobaczyć maszynę firmy Rafamet, która pracuje w warsztatach naprawczych Intercity – tłumaczy J. Bluk.
Wspomniana maszyna to tokarka podtorowa UGE 300 N, która znajduje się w Centralnym Zakładzie Intercity S.A. w Warszawie. Jest to sterowana numerycznie dwusuportowa tokarka specjalistyczna przeznaczona do regeneracji profili kół jezdnych i powierzchni ciernych tarcz hamulcowych ciężkich pojazdów trakcji szynowej bez konieczności demontażu zestawów kołowych.
W wydarzeniu uczestniczyli przedstawiciele firm związanych z szeroko rozumianą branżą kolejową, operatorzy odpowiedzialni za transport pasażerski i towarowy, usługi serwisowe, a także reprezentanci stowarzyszeń branżowych. Warszawskiemu seminarium towarzyszyły także obchody jubileuszu 25-lecia Krajowego Klubu Seniora SITK (Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczpospolitej Polskiej).
źródło: Rafamet/Adventure Media, oprac. ż
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS