Pod koniec ubiegłego tygodnia informowaliśmy o pomyśle powstania w Urzędzie Miasta Lubartów punktu paszportowego. 24 września lubartowscy radni jednogłośnie zgodzili się na przyjęcie zadania z zakresu administracji rządowej należącego do właściwości Wojewody Lubelskiego dotyczącego przyjmowania wniosków paszportowych i wydawania paszportów.
ZOBACZ » Paszport wyrobimy również w Lubartowie
Powstanie takiego miejsca (częściowe wyposażenie stanowiska pracy) wyceniono na około 20 tysięcy złotych. Zatrudnienie pracownika i część kosztów będą leżały w zakresie Wojewody. Za przegłosowaniem uchwały byli wszyscy obecni na sesji radni (głosowanie imienne)
Radna Ewa Grabek zasugerowała, że do Lubartowa powinien wrócić też punkt PGE, który kiedyś funkcjonował na ul. Nowodworskiej.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS