A A+ A++

Alior Bank oferuje profesjonalną obsługę dużych firm. W biznesie korporacyjnym skupia się przede wszystkim na budowaniu dobrych, długotrwałych relacji. I właśnie po to, by lepiej poznać oczekiwania i potrzeby swoich klientów, zarząd Alior Banku zaprosił przedsiębiorców na specjalną debatę, która odbyła się 21 listopada br. w ramach cyklicznych spotkań Rady Klientów Biznesowych.

– To była konstruktywna i ciekawa dyskusja. Bardzo się cieszę, że nasi klienci tak aktywnie w niej uczestniczyli – powiedział Dariusz Szwed, przewodniczący Rady Klientów Biznesowych w Alior Banku i jednocześnie wiceprezes Alior Banku odpowiedzialny m.in. za Obszar Klienta Biznesowego.

Oprócz Dariusza Szweda w czwartkowej debacie uczestniczyli także wiceprezes Alior Banku Marek Szcześniak zarządzający ryzykiem oraz Tomasz Biłous, który w banku odpowiada za finanse. Pytania, które w czasie debaty przedsiębiorcy kierowali do przedstawicieli zarządu banku dotyczyły m.in. strategii finansowania przedsiębiorstw, procesu kredytowego oraz obsługi posprzedażowej. Z kolei podczas kuluarowych rozmów klienci przekazali wiceprezesom Alior Banku kilka ciekawych propozycji, dotyczących zupełnie nowych rozwiązań w bankowości dla klientów korporacyjnych.

– Chcemy budować trwałą i dobrą relację z przeds … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Nie jesteśmy Szwajcarią Ameryki Południowej. Żądamy reform”. Mieszkańcy Chile chcą natychmiastowych zmian
Następny artykułTSUE rzuca frankowiczom koło ratunkowe