A A+ A++

Jakub z Ciechanowa aka Quebonafide to skromny chłopak, który zdobywa scenę rapu. Za nim pierwsza trasa koncertowa, pierwszy udział we Freestyle Battle i dwa single z milionowymi wyświetleniami… A przed nim nowe, ekscytujące zawodowe obowiązki. Jako młodszy specjalista ds. Ż będzie wdrażał strategię promocyjną, zachęcając do Cho na Ż.

Wszystko zaczęło się od wiralowego ogłoszenia o pracę. Okazało się, że Żywiec poszukuje Młodszego Specjalisty ds. Ż. W tym samym czasie Jakub z Ciechanowa postanowił poszukać nowej zawodowej drogi i odpowiedział na ogłoszenie. Jego wysmakowana aplikacja została doceniona i już po kilku dniach usłyszał: „PUK PUK! Cho na Ż!”.

Po wizycie w Żywcu i spotkaniu z szefową Ż, kariera skromnego Jakuba z Ciechanowa nabrała rozpędu. W ramach objętych obowiązków będzie odpowiadał za nową linię bezalkoholowych piw smakowych Żywca: Żywiec Lemonż z nutą Cola 0,0%, Żywiec Grejpfruż z nutą Acai 0,0% oraz Żywiec Tropikaż z nutą Imbiru 0,0%.

Jakub, jak każdy profesjonalny marketingowiec, który za 5 lat chce być CEO Żywca, postawił sobie kluczowe pytanie, czyli: Jak nowe Lekkie Ż przejmą Polskę? Odpowiedź nasuwa się sama – Ż jak Żyyyyyywiec. Swoją elokwencją Jakub podbił serca całego zespołu marketingu i już wkrótce pokaże swoje kolejne błyskotliwe pomysły.

Świeżo upieczony młodszy specjalista ds. Ż, wiedząc, że przy promocji ważne jest wyjście bezpośrednio do ludzi, wyruszy w Polskę, by popróbować nowych smaków, w nowym towarzystwie. Jego przygody można śledzić w mediach społecznościowych Jakuba oraz w kanałach marki Żywiec.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrzebudowa skrzyżowania pod Bagatelą wypadła z gry
Następny artykułNapad z nożem na kierowcę przewozu “na aplikację”. Napastnicy schwytani