A A+ A++

W piątek 13
wrześni
a, jeszcze przed nadejściem
wielkiej fali, PZU było w pełnej gotowości do niesienia pomocy. Zwiększyliśmy
obsadę infolinii, aby sprawnie przyjmować nadzwyczajną liczbę zgłoszeń.
Aktywowaliśmy preobsługę szkód, kontaktując się z naszymi klientami na
zagrożonych obszarach i sprawdzając, czy nie potrzebują pomocy assistance lub
chcą zgłosić szkodę. Wysłaliśmy też na Dolny Śląsk Mobilne Biura PZU Pomoc, by
od razu na miejscu ułatwić poszkodowanym zgłaszanie szkód i uzyskiwanie
odszkodowań na tzw. szybkiej ścieżce obsługi
– przypomniał w środę
największy polski ubezpieczyciel.

Zaliczki i odszkodowania już na kontach
poszkodowanych

W całą
akcję zaangażowanych jest blisko 700 pracowników PZU – od pracowników
oddziałów, agentów oraz mobilnych ekspertów, działających na zalanych terenach,
po osoby koordynujące i zarządzające na poziomie regionalnym i centralnym.
Pierwsze odszkodowania
największy polski ubezpieczyciel wypłacił już w niedzielę 15 września. W ciągu półtora tygodnia akcji, do środy 25 września rano, wydaliśmy
decyzje odnośnie aż 70
proc.
zgłoszonych przez klientów szkód powodziowych, wypłacając łącznie już ponad 111
mln zł tytułem zaliczek i odszkodowań
– poinformowało PZU.

Ubezpieczyciel przyjmuje
zgłoszenia w serwisie mojePZU, na stronie
internetowej PZU
oraz na
infolinii.
Ogromną rolę
odgrywają też Mobilne Biura PZU, które już od poniedziałku 16 września
docierały wszędzie tam, gdzie opadająca woda umożliwiła dojazd. Były już m.in.
w mocno zniszczonych przez powódź Kłodzku, Lądku-Zdroju, Stroniu Śląskim, w tym
tygodniu działały też w Krosnowicach, Trzebieszowicach, Ołdrzychowicach
Kłodzkich. Od poniedziałku 23 września wieczorem jesteśmy również w
Głuchołazach, które wyjątkowo ucierpiały w powodzi, od wtorku dodatkowo w
Bodzanowie, a
w środę  Mobilne Biura PZU zjawią się też w Nysie
– informuje ubezpieczyciel. We wszystkich miejscowościach, do których
docierają nasze pojazdy, klienci PZU z danej okolicy są wcześniej powiadamiani
SMS-ami, gdzie powstaną doraźne punkty, w jakich godzinach będą pracowały,
jakie dane i dokumenty należy przygotować, by na miejscu zgłosić szkody
powodziowe i jak najszybciej zostać obsłużonym
– dodaje.

Pomoc PZU nie
tylko dla klientów

PZU zapewnia przy tym, że dba nie tylko o swoich klientów,
ale o wszystkich mieszkańców zalanych miejscowości. 
Wartość specjalnego funduszu Grupy PZU, który
utworzyliśmy z przeznaczeniem na wsparcie samorządów, jednostek Państwowej
Straży Pożarnej oraz Ochotniczych Straży Pożarnych, Policji i innych służb, a
także organizacji pozarządowych zaangaż … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNowe „Wiadomości Lubińskie” już jutro
Następny artykułQuiz podróżniczy. Przypisz znane atrakcje turystyczne do państw, w których się znajdują