A A+ A++

Agencja Leo Burnett Warszawa z sukcesem przeszła przez przetarg rozpisany przez PZU i będzie jedną z dwóch agencji wybranych do prowadzenia bieżących działań komunikacyjnych tego potentata na rynku usług ubezpieczeniowych.

Leo Burnett będzie odpowiadać za przygotowanie i realizację kampanii 360° oraz koordynację całości działań komunikacyjnych. Przetarg PZU był jednym z pierwszych tego typu procesów przeprowadzonych w 100% w warunkach pracy zdalnej.

„Bardzo się cieszymy, że będziemy pracować z liderem rynku ubezpieczeniowego. Przedstawiciele PZU okazali nam zaufanie, za które dziękujemy. Kończymy rok z perspektywą długotrwałej współpracy, która daje nam możliwość w pełni wykorzystać nasze kompetencje i talenty.” – Hanna Jackowska, Managing Director Leo Burnett Warszawa.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPolicjanci z Ostrołęki po pościgu odzyskali skradziony pojazd
Następny artykułKoronawirus w Kościanie: 86 nowych zakażeń