A A+ A++

Na turystach naprawdę można zarobić, bo każdy lubi wracać z wakacji z czymś, co choć na chwilę przypomni o miłych chwilach. Producenci oferują więc lokalne przysmaki, magnesy na lodówkę czy… puszki ze świeżym lokalnym powietrzem. Tak, to nie żart, ale poważny pomysł na biznes jednej z firm z włoskiego Como.

Jezioro Como to turystyczny hit. Teraz takim samym może okazać się jego puszkowane powietrze
/123RF/PICSEL

Jak informuje CNN, firma komunikacyjna ItalyComunica zamknęła w puszkach powietrze znad malowniczego włoskiego jeziora Como i sprzedaje je po 9,90 EUR za sztukę. Każda zawierać ma 400 mililitrów “w 100 proc. autentycznego powietrza” zebranego nad jeziorem Como, które w ostatnich latach cieszy się coraz większą popularnością wśród turystów. 

Wszystko za sprawą naturalnego piękna i związków z Hollywood – dom w okolicy mają m.in. George i Amal Clooney, a na miejscu kręcone były takie filmy, jak Casino Royale czy Dom Gucci. Według biura turystyki Lombardii jezioro Como odwiedziło w 2023 roku ponad 5,6 miliona osób, a popularność tego miejsca rośnie z roku na rok. 

Komu powietrze z Como? Tylko 10 EUR za puszkę

Aby ją wykorzystać i zarobić, specjalista ds. marketingu Davide Abagnale – zainspirowany podobnymi rozwiązaniami z San Francisco i Los Angeles, które zobaczył podczas podróży poślubnej w 2022 roku – najpierw stworzył stronę e-commerce sprzedającą plakaty jeziora Como, a teraz zdecydował się na puszkowane powietrze

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWarsztaty ilustratorskie „Jesienne Historie”
Następny artykułSpadek zamówień 30. miesiąc z rzędu i „ogólne pogorszenie warunków”. Co się dzieje z polskim przemysłem?