W ramach działania Punktu będzie można uzyskać:
-
informacje o Programie dla osób zainteresowanych złożeniem wniosku o dofinansowanie,
-
pomoc dla Wnioskodawców w zakresie przygotowywania Wniosków pod kątem spełnienia wymagań określonych w Programie,
-
pomoc Wnioskodawcom przy rozliczeniu przyznanego dofinansowania, w tym przy poprawnym wypełnianiu wniosku o płatność oraz kompletowaniu wymaganych załączników.
Punkt obsługi dla mieszkańców znajduje się w Opocznie przy ul. Pl. Kościuszki 16, wejście „A”
Punkt będzie czynny od dnia: 6 lipca 2021 r. w każdy wtorek i czwartek w godzinach od 12:00 – 17:00, kontakt telefoniczny: 44 786 01 90 (w godzinach otwarcia punktu)
Program Czyste Powietrze skierowany jest do osób fizycznych, które są właścicielami lub współwłaścicielami mieszkalnego budynku jednorodzinnego lub wydzielonego w budynku jednorodzinnym lokalu mieszkalnego z wyodrębniona księgą wieczystą.
Za pomoc w przygotowaniu wniosków oraz ich złożenie nie są pobierane żadne opłaty i prowizje.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS