A A+ A++

O efektownie wyglądającym PS5 pisaliśmy już kilka dni temu. Sklep SUP3R5 zapowiedział przygotowanie 300 egzemplarzy konsoli Sony, które miały trafić do sprzedaży w cenie 649 dolarów – 200 dolarów drożej względem standardowego wydania.

Sprzętem zainteresowało się wiele redakcji, które nagłośniły sprzedaż i SUP3R5 nie spodziewało się takiego odzewu. Serwery firmy padły w kilka sekund po wystartowaniu zamówień i ze względu na duże problemy oraz groźby w kierunku pracowników, zdecydowano się anulować całą sprzedaż.

SUP3R5 chce wytłumaczyć całą sytuację, ponieważ gracze nie tylko wysyłali groźby przedstawicielom sklepu, ale również zaczęli rozpowiadać krzywdzące i nieprawdziwe informacje. Firma jednak tłumaczy, że nikt nie ma żadnych dowodów na jakiekolwiek nieprawidłowości w sprzedaży PS5, ponieważ do niczego takiego nie doszło – już teraz zwrócono pieniądze 98% graczom, a ostatni klienci otrzymają pieniądze w tym tygodniu.

Problemem SUP3R5 okazało się część YouTuberów, którzy wsłuchała się w wiadomości graczy i opublikowała materiały o „wielkim oszustwie”. Sklep tłumaczy, że w tym wypadku problemem okazały się serwery oraz niezabezpieczane płatności – to właśnie z tego powodu zdecydowano się wstrzymać sprzedaż i następnie zwrócono pieniądze.

PS5 w wersji PS2 może jeszcze wrócić do sprzedaży, ale teraz sklep zadba o wszystkie podstawy, by gracze mogli spokojnie kupić konsole.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł300 osób w nadmorskim hotelu. “To turniej szachowy”
Następny artykułBudynek Muzeum Hutnictwa gotowy. “Jak wyspa na morzu działającego przemysłu”