A A+ A++

W miniony weekend fora gamingowe zapłonęły, gdy pojawiła się informacja, że na oficjalnym materiale wideo zaprezentowano PlayStation 5 Pro, na którym gra Alan Wake 2 działała w rozdzielczości zaledwie 864p przy 60 klatkach na sekundę. W analizie Digital Foundry, która zajmuje się szczegółowymi testami wydajności i jakości gier, pojawiła się wzmianka o dwóch trybach rozgrywki – 864p/60fps oraz 1260p/30fps. Wśród graczy wrze. Czyżby PS5 Pro nie było jednak tak potężne, jak zapowiada Sony?

W skrócie:

  • Digital Foundry przeanalizowało materiał wideo, na którym Alan Wake 2 na PS5 Pro miał działać w rozdzielczości 864p/60fps i 1260p/30fps.
  • Informacja wywołała burzę wśród graczy, ale trzeba zwrócić uwagę, że analiza została przeprowadzona na podstawie wideo na YouTubie, a nie rzeczywistej gry.
  • Remedy Entertainment zapowiedziało, że wkrótce poda więcej informacji na temat wersji Alana Wake’a 2 na PS5 Pro.

Analiza Digital Foundry, która rozpętała burzę, była dostępna na płatnym kanale na Patreonie, jednak szybko obiegła fora takie jak Reddit i ResetEra, gdzie została udostępniona bez pełnego kontekstu. Samo Digital Foundry nie odniosło się do zamieszania.

Na szczęście część specjalistów szybko wskazała, że reakcje graczy mogą być przedwczesne. Po pierwsze Digital Foundry analizowało materiał wideo z YouTube’a, a to nie zawsze odzwierciedla rzeczywistą jakość rozgrywki. A po drugie PlayStation 5 Pro korzysta z technologii PSS … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPowódź schłodziła nastroje na giełdzie w Warszawie
Następny artykułCoraz bliżej budowy obwodnicy żeglarskiej stolicy na Mazurach