W ostatnich dniach pojawiło się sporo negatywnych opinii dotyczących współpracy Sony z Denuvo, ale jeden z graczy zauważył, że zainteresowani przejmują się „nieistniejącym problemem”, gdy tak naprawdę powinni martwić się błędem „CE 34878-0”.
Taki komunikat pojawia się w momencie, gdy przestaje działać bateria systemowa – w takiej sytuacji gracze tracą dostęp do wszystkich cyfrowych produkcji oraz nie mogą korzystać z pozycji z fizycznej dystrybucji.
Sytuację wytłumaczył Lance McDonald, który potwierdził, że błąd jest spowodowany trofeami, które wymagają na PlayStation 4, by zegar systemowy był prawidłowy. Gracze nie mogą go w prosty sposób zmienić. Jeśli bateria na płycie głównej padnie, to gracze tracą dostęp do gier:
„Ten błąd wynika z tego, że trofea na PS4 wymagają, aby wewnętrzny zegar systemowy (ten, którego nie widać / nie można go zmienić) był prawidłowy, więc ludzie nie mogą zmieniać daty/godziny na PS4, aby wyglądało to tak, jakby zdobyli trofea wcześniej niż w rzeczywistości. Jeśli bateria zegara PS4 padnie, wszystkie twoje gry padną”.
Lance McDonald podkreślił, że Sony mogłoby przygotować aktualizację, która po prostu wyeliminowałaby problem – gdyby gracz nie posiadał dobrej daty, to nie mógłby zdobywać trofeów. Jednak jego zdaniem raczej nie doczekamy się takiej łatki.
https://twitter.com/manfightdragon/status/1374368001756069895
https://twitter.com/manfightdragon/status/1374368608894128130
Lance McDonald zaznaczył również, że problem będzie bardziej istotny w przyszłości – gdy baterie będą się wyczerpywać, a połączenie z PSN nie będzie możliwe.
https://twitter.com/manfightdragon/status/1374371773051891714
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS