A A+ A++

Gogle do wirtualnej rzeczywistości od czasu do czasu otrzymują duże hity, które zazwyczaj są dostępne wyłącznie na wybranych platformach. Ekskluzywność jednak w pewnym momencie przemija i Sony chce mieć pewność, że więcej gier trafi na PS VR2.

Yasuo Takahashi i Kenjo Akiyama z Sony podczas imprezy CEDEC 2022 potwierdzili bardzo ciekawą wiadomość – Sony Interactive Entertainment przygotowując PlayStation VR 2 skupiło się nie tylko na łatwiejszym projektowaniu gier na gogle japońskiej korporacji, ale inżynierowie z Japonii zadbali, by twórcy w łatwiejszy sposób mogli portować gry z innych sprzętów do wirtualnej rzeczywistości.

Sony pozwoli znacznie szybciej przenosić produkcje z PlayStation 5 czy też innych systemów VR – podczas tworzenia gier na PS VR2 deweloperzy wykorzystają ten sam zestaw SDK (narzędzia dla programistów), który jest wykorzystywany do opracowywania produkcji dla PlayStation 5, a jednocześnie nie pojawią się problemy podczas przerzucania gier zrealizowanych na silnikach Unity oraz Unreal Engine.

Producent PlayStation VR 2 zadbał o jeden standard interfejsu kontrolera i rozmieszczenie przycisków podobne do innych platform VR, by tworzenie gier na PS VR2 było znacznie prostsze.

Redakcja IGN potwierdza, że na CEDEC 2022 zaprezentowano również VR Trace (umożliwia twórcom diagnozować problemy z ich aplikacjami) oraz PlayStation VR2 Comfort Sample (pozwala deweloperom poznać różne problemy z implementacją, które mogą wystąpić podczas tworzenia gier VR).

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułHiszpańskie media komentują publikację raportu ws. reparacji
Następny artykułStopnie alarmowe BBRAVO i BRAVO i CHARLIE-CRP nadal obowiązują