Comiesięczne oferty PS Plus systematycznie zapewniają ciekawe zestawy produkcji, wśród których nie brakuje dopracowanych i solidnych tytułów od znanych zespołów producenckich. Jak się jednak okazuje – największy zastrzyk nowych klientów nie zyskano dzięki żadnej pozycji AAA.
Wczoraj Sony świętowało pierwszą rocznicę nowego PlayStation Plus podzielonego na trzy warianty. Firma ujawniła ofertę na czerwiec, zapowiedziała kilka atrakcji, co więcej, wspomniano także o rozbudowie usługi poprzez streaming gier na PS5.
Nick Maguire rozmawiał z redakcją Gamesindustry.biz i optymistycznie przyznał, że rozbudowane PS Plus okazało się hitem, a gracze spędzili już „miliard godzin rozgrywki od czasu uruchomienia katalogu”. Subskrybenci poświęcają średnio siedem razy więcej czasu, korzystając z PS Plus niż na PlayStation Now w roku poprzedzającym premierę nowej wersji abonamentu.
Przedstawiciel PlayStation potwierdził, który tytuł przyciągnął największą liczbę nowych klientów – okazuje się, że to Stray może pochwalić się najlepszym rezultatem
Stray przyniósł największą liczbę graczy, którzy uzyskali dostęp do tego tytułu w ciągu pierwszych 12 miesięcy. A przy Ghost of Tsushima gracze spędzili największą liczbę godzin. Ludzie naprawdę zostali i zainwestowali w tę grę. To świadczy o sile naszych tytułów PS Studios, które cieszą się ogromnym zaangażowaniem i ekscytacją.
Jest to spore zaskoczenie, szczególnie że Stray, projekt Blue Twelve Studio o kocie w cyberpunkowym świecie, jest mniejszą przygodą, której podstawowe założenia nie musiały zwrócić uwagi zbyt wielu odbiorców. Tymczasem rozbudowana i przemyślana promocja sprawiła, że tytuł zaskarbił sobie zainteresowanie wielu nowych użytkowników PS Plus.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS