– WZL nr 2 realizują na rzecz Polskich Sił Powietrznych cykliczne prace obsługowe samolotów MiG-29. Są to prace kontrolno-regeneracyjne co 600 godzin oraz prace obsługowe po 300 godzinach lotu. Spółka wypełnia także zobowiązania dotyczące prac związanych z bieżącym serwisowaniem samolotów w bazach i jest także głównym dostawcą części zamiennych i komponentów niezbędnych do użytkowania samolotów – wyjaśnia Justyna Mosoń, dyrektor departamentu komunikacji i marketingu Polskiej Grupy Zbrojeniowej. – WZL nr 4 uzupełniają ofertę w zakresie kompleksowego serwisowania silników RD-33 użytkowanych na tych samolotach – dodaje.
Zakłady w Bydgoszczy wyremontowały ostatnio kilka silników, prace zakończyły, ale nie mogły się doczekać płatności od , ponieważ samoloty nie zostały odebrane. By tak się stało, trzeba było wykonać lot. Co było niemożliwe, ponieważ wszystkie maszyny zostały uziemione. Według naszych informacji chodziło o co najmniej kilkanaście milionów złotych. Teraz z jednej strony odetchnie zakład, z drugiej jest to także dobra dla księgowych w wojsku, którzy pod koniec roku na gwałt szukają sposobów, jak zrealizować . … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS