A A+ A++
Tym razem podczas meczu Sokoła Łańcut rzucali nie tylko koszykarze. Już po raz szósty łańcucki klub zorganizował zbiórkę zabawek i artykułów szkolnych dla potrzebujących dzieci. Akcja co roku wspierana jest nie tylko przez mieszkańców, kibiców, ale także przez miejscowych przedsiębiorców, w tym marki Max Elektro i Kernau.

Przynieś pluszaka dla dzieciaka

Jak co roku, tak i tym razem kibice Sokoła Łańcut nie zawiedli. Nie tylko dopingiem wspierali swoją drużynę, która po widowiskowym spotkaniu wygrała z GKS-em Tychy 97:85, lecz także w przerwie meczu wykonali symboliczny rzut pluszakami. Zebrane zabawki trafią do dzieci z domów dziecka.

– Parkiet hali cały pokryty maskotkami to zawsze była dla nas dodatkowa motywacja do jeszcze lepszej gry. Wiedzieliśmy, że mamy wspaniałych kibiców, którzy co roku udowadniają, że mają wielkie serca, i tym bardziej chcieliśmy się im odwdzięczyć – mówi trener Sokoła Dariusz Kaszowski.

P odczas niezwykle zaciętego spotkania obecny był były kapitan Sokołów Maciej Klima, który w trakcie tegorocznej zbiórki prowadził konkursy z nagrodami ufundowanymi przez okolicznych przedsiębiorców.

Ogólnopolskie marki wracają do swoich korzeni

Wśród partnerów tegorocznej edycji akcji “Przynieś pluszaka dla dzieciaka” organizowanej przez łańcucki klub Rawlplug Sokół nie zabrakło dużych i znanych marek wywodzących się z samego Łańcuta. Tu swoje korzenia ma grupa zakupowa Max Elektro, która zrzesza już ponad 400 sklepów z asortymentem AGD i RTV na terenie całej Polski, czy producent urządzeń AGD – marka Kernau. Max Elektro od lat wspiera lokalną drużynę koszykarską, a jej przedstawiciele na ostatnim meczu pojawili się z całym mnóstwem przyborów szkolnych, kubków, słodyczy i gadżetów, które trafią do potrzebujących dzieci. Z kolei marka Kernau na ten cel przeznaczyła pralkę KFWM 8543ITo w Łańcucie stawialiśmy pierwsze kroki, tu powstawała i rozwijała się nasza marka, której sprzęty goszczą dziś w domach naszych klientów z całej Polski. Sami zaczynaliśmy jako lokalni przedsiębiorcy, dlatego cały czas czujemy potrzebę niesienia pomocy lokalnie. Jesteśmy związani z tą społecznością i chcemy, by czuła, że jesteśmy jej częścią – wskazuje Ewelina Twardowska. A dzięki współpracy działaczy klubu, kibiców oraz mniejszych i większych firm akcja po raz kolejny zakończyła się sukcesem.

Więcej zdjęc z meczu autorstwa Sebastiana Maślanki na stronie https://www.facebook.com/PTGSokolLancut/

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPlatforma Obywatelska ponownie o przychodni na Hallera w Oleśnicy
Następny artykułKoleje Mazowieckie wraz ze zmianą rozkładu podnoszą ceny biletów