Z okazji Dnia Praw Osób Starszych Powiatowy Rzecznik Konsumentów spotyka się z seniorami. Na zaproszenie Urzędu Miasta w Nowej Soli Katarzyna Kwiatkowska odwiedziła Dzienny Dom Senior+. Kolejne spotkanie dla konsumentów odbędzie się w bibliotece.
Rola Powiatowego Rzecznika Konsumentów nie ogranicza się jedynie do interwencji i pomocy, gdy pojawiają się problemy. W wielu takich sytuacjach na działanie jest za późno. Dlatego po przerwie spowodowanej pandemią Katarzyna Kwiatkowska bierze udział w spotkaniach z mieszkańcami.
Na zaproszenie Wydziału Spraw Społecznych Urzędu Miasta w Nowej Soli Powiatowy Rzecznik Konsumentów spotyka się z nowosolskimi seniorami. O prawach konsumenta i nieuczciwych praktykach, których dotkliwych skutków można uniknąć, K. Kwiatkowska opowiedziała w Dziennym Domu Senior+.
Podobne spotkanie planowane jest również 30 czerwca o godz. 14.00 w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Nowej Soli.
Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc obowiązują zapisy pod nr tel. 68 459 03 27 lub na e-mail [email protected]. Osoby zainteresowane mogą się również zgłaszać do Urzędu Miasta w Nowej Soli do pokoju 109.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS