A A+ A++

29 czerwca, w minioną sobotę, odbyła się Gala Finałowa Konkursu Jakości „Przyjazny Urząd”. Już po raz dziewiąty, tym razem w Warszawie, wręczone zostały Certyfikaty potwierdzające nadanie Znaku Jakości dla urzędów administracji publicznej z całej Polski, które cechują się profesjonalizmem w obsłudze klienta i nowoczesnym podejściem do realizacji misji na rzecz obywateli.  Urząd Miasta Hrubieszów otrzymał specjalne wyróżnienie w rankingu „Przyjazny Urząd”.
W uroczystości finałowej Konkursu „Przyjazny Urząd” uczestniczyli menedżerowie sektora administracji publicznej, w tym samorządowej, którzy prowadzą swoje jednostki z sukcesami dlatego, że potrafią być pierwsi i pionierscy, potrafią być odmienni i nowatorscy, umieją być śmiali i odważni, wiedzą, jak patrzeć poza horyzont i dostrzegać tam szanse, a nie ryzyko. Swoją pracę wykonują z ogromną troską o jakość i profesjonalizm w świadczeniu usług publicznych oraz jakość w budowaniu relacji z klientem – obywatelem – mieszkańcem.
Konkurs „Przyjazny Urząd” promuje jednostki szeroko rozumianego sektora publicznego, w tym między innymi urzędy miast, starostwa powiatowe, urzędy pracy, urzędy wojewódzkie, urzędy statystyczne, które cechują się wysoką jakością obsługi klienta, profesjonalizmem, rzetelnością i innowacyjnością w działaniu oraz nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie kultury pracy.
Godło „Przyjazny Urząd” przyznaje Kapituła złożona z ekspertów i praktyków administracji publicznej, specjalizujących się naukowo lub zawodowo w problematyce administracji publicznej i zarządzania jakością. W Kapitułach dotychczasowych edycji zasiadali badacze pracujący na czołowych polskich uniwersytetach, m.in. na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, Uniwersytecie Wrocławskim, Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.
Nadrzędnym celem Konkursu jest promowanie jednostek administracji publicznej o szczególnych osiągnięciach we wdrażaniu nowoczesnych, innowacyjnych rozwiązań w zakresie odnoszącym się do obsługi klienta i jakości usług publicznych. Wyróżnienie w Konkursie może służyć budowaniu pozytywnego wizerunku nagrodzonej instytucji, kreowaniu zaufania w relacjach z interesantami czy partnerami zewnętrznymi, a także dalszemu podnoszeniu jakości obsługi klienta, zgodnie ze standardami określonymi w regulaminie Konkursu. Ideą projektu jest nie tylko nagradzanie uczestników, ale przede wszystkim obiektywna i rzetelna ocena wprowadzonych w urzędach rozwiązań organizacyjnych w celu ich doskonalenia.

Znak Jakości „Przyjazny Urząd”  przyznawany jest na rok.

Nasz urząd to przede wszystkim urzędnicy, którzy każdego dnia dokładają wszelkich starań, aby mieszkańcy byli zadowoleni ze świadczonych przez nas usług. Pracujemy nad kolejnymi projektami w zakresie zarządzania i kontaktu z urzędem, które Marta Majewska Burmistrz Miasta Hrubieszowa chce wdrożyć jeszcze w tym roku, wszystko po to, abyśmy byli jeszcze bliżej mieszkańców.

Burmistrz odebrała Certyfikat wspólnie z Panią Martą Mazek Naczelnikiem Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego UM oraz Panią Magdaleną Bień Zastępcą Naczelnika Wydziału Komunikacji Społecznej, Turystyki i Promocji.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCiepłe Mieszkanie – teraz również dla najemców i małych wspólnot mieszkaniowych
Następny artykułJestski 2024 – sprawdźcie program!