A A+ A++

W sierpniu do rafinerii Orlen Lietuva dostarczono z Kłajpedy pięć razy cięższy reaktor (1500 ton). Był to największy transport wysoko gabarytowego ładunku w historii Litwy. Do modernizacji elektrowni, która będzie kosztować 970 mln euro, potrzebny jest nie tylko reaktor, ale i nowa kolumna próżniowa.

Modernizację prowadzi brytyjska firma Petrofac International. Kolumnę próżniową dostarczyła z Włoch firma DSV Lithuania, a z Kłajpedy do Możejek transportuje ją firma Mammoet Baltic. Transport wyruszył 2 października, a na miejscu spodziewany jest 6 października.

Czytaj więcej

Przedstawiciel firmy Mammoet Baltic, Edninas Ivanauskas, powiedział portalowi Delfi, że podczas transportu kolumny nie powinno być żadnych nieprzewidzianych przeszkód. Tym razem ładunek, mimo dużych rozmiarów, jest znacznie lżejszy od poprzedniego, a pogoda sprzyja.

Ivanauskas dodał, że … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBudowa drogi ekspresowej S19. Cudowne przyspieszenie
Następny artykułEuropejski Dzień Sportu Szkolnego