A A+ A++

Zaznaczył
przy tym, że nie oznacza to zwolnienia pełnomocnika rządu ds. CPK,
którym pozostanie Maciej Lasek. Zresztą, to właśnie on od
momentu objęcia funkcji sekretarza stanu w MFiPR nie ukrywał, że
wydzielenie CPK i PKP z MI jest nielogiczne.

– Chcemy
wywiązać się tak naprawdę z oczekiwań Polaków względem rozwoju
polskiej infrastruktury. Dla
nas projekt nowego lotniska i Kolei Dużych Prędkości to nie są
sprawy nowe. Uważamy, że to powinien być jeden z elementów
systemu transportowego kraju – mówił
Dariusz
Klimczak i zapewnił, że trwa właśnie ustalenie kluczowych
szczegółów budowy i przyszłego funkcjonowania CPK.

– Chciałbym,
żebyśmy to właśnie wspólnie, pod zezwoleniem premiera i pod jego
kierownictwem, po zgodzie wszystkich liderów, ogłosili, jak ma
wyglądać kaskadowość działań, harmonogram itd. – mówił Dariusz Klimczak.

CPK kosztowny, ale ma być

Jak ujawnił wcześniej Maciej Lasek podczas jednego z wystąpień sejmowych, na program lotniskowy CPK wydano dotychczas 708 mln złotych, na część kolejową 496 mln zł, a na komunikację i marketing – 27 mln.

CPK to
planowany węzeł przesiadkowy między W … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRajd rowerowy z Galerią Rumia !
Następny artykułSOPHARMA AD: Notification from Donev Investments Holding AD in accordance with Regulation 596/2014 for transactions with warrants of Sopharma AD