A A+ A++

Czas epidemii to bardzo trudny okres dla biznesu. Szczególnie dotknięte, są tu jednoosobowe działalności gospodarcze, małe i średnie firmy. W wielu branżach takich jak: eventy, fryzjerstwo, sprzedaż towarów luksusowych, czy branża weselna, widzimy drastyczne spadki obrotów. Czy to oznacza, że nie mamy innego wyjścia, jak zamknąć biznes, czekać na koniec epidemii z założonymi rękoma lub nawet zmieniać branżę? Na szczęście nie.

Przeniesienie części, lub całości swojej działalności do Internetu to szansa na przetrwanie dla wielu firm niezależnie od ich rozmiaru i branży. Dziś postaramy się pokazać szeroki wachlarz rozwiązać online, które pozwolą Twojej firmie uniknąć dramatów związanych z czasem epidemii. Zobacz jak skutecznie zarabiać w sieci.

Popyt na produkty i usługi nie znika od razu

 

Na wstępie musimy sobie uświadomić, że popyt na towary i usługi nie wyparował. Ludzie dalej muszą się strzyc, kupować ubrania, naprawiać auta etc. To biznes musi dostosować się do nowej rzeczywistości i nowoczesnych metod zaspokajania tych potrzeb.

Szybki przykład. Branża fryzjerska i kosmetyczna bardzo szybko adaptuje się do zmian i oferuje coraz częściej bony/talony na swoje usługi w promocyjnej cenie. Mechanizm jest dosyć prosty, sprzedajesz na stronie internetowej / grupie Facebook swoje usługi z odroczonym terminem wykonania. Kupujesz bon podarunkowy do kosmetyczki lub fryzjera po atrakcyjnej cenie dziś a realizujesz usługę jak tylko rząd zniesie obostrzenia dotyczące zgromadzeń / wykonywania usług. Zabiegi u kosmetyczki czy strzyżenie u fryzjera za 50% ceny mogą wydawać się stratą ale w dobie kryzysu każdy grosz pomaga zachować płynność finansową.

To samo tyczy się branży gastronomicznej. To, że dotychczasowo ktoś sprzedawał jedynie dania na miejscu nie oznacza, że nie może wynająć kierowcy lub samemu rozwozić potraw. Wystarczy konto na portalu typu Pizzaportal, pyszne.pl lub własna strona www / profil na Facebooku i gotowe. Ludzie dalej muszą jeść a kolejki do sklepów wcale nie zachęcają do samodzielnego gotowania potraw.

Wyjdź naprzeciw potrzebom Twoich potencjalnych klientów. Przenieś się do sieci. Nie wiesz jak? Nie masz pomysłu? Skontaktuj się z profesjonalną agencją interaktywną w celu uzyskania porady. Wystarczy jeden telefon!

Bez platformy i pomysłu ani rusz

 

Aby można było mówić o działaniu w sieci musimy najpierw zastanowić się nad tym co chcemy osiągnąć i jakie narzędzie będzie najlepsze aby osiągnąć sukces w sieci.

Prowadzisz sklep stacjonarny i w czasie epidemii twoja sprzedaż spadła niemal do zera? Może czas na sklep internetowy?

Prowadzisz działalność usługową i nikt nie odwiedza twojego biura? Strona internetowa z ofertą pomoże ci pozyskać nowych klientów.

Posiadasz stronę lub sklep internetowy ale nie odnotowujesz wizyt / zakupów? Pora zastanowić się nad reklamą w Google/Facebook lub pozycjonowaniem.

Ok ale co jeżeli nie masz totalnie pomysłu co zrobić aby zaistnieć w sieci? To nie problem! Wystarczy skontaktować się z lokalną firmą informatyczną, która zajmuje się widocznością w sieci. Jeden telefon bardzo często nakreśla szanse jakie stoją przed Twoją firmą w sieci.

Ile kosztuje przeniesienie firmy do Internetu?

Odpowiedź na to pytanie nie jest nigdy jednoznaczna. Koszt prostej wizytówki w sieci zaczyna się od 200 zł. Zbudowanie nowoczesnej strony www to wydatek od 1000 zł. Sklep internetowy, który będzie przynosił zysk to minimum 3000 zł.

Jeżeli mówimy o reklamie w sieci lub budowaniu widoczności to:

  1. Reklama w Google

Zawsze zależna od obszaru na jakim chcemy się wyświetlać, branży i asortymentu. Wydatki mogą tu zaczynać się już od 10 zł dziennie.

  1. Reklama Facebook

Tutaj wybieramy komu chcemy się pokazać na Facebooku. Możemy dotrzeć do osób z konkretnego miasta / województwa. Możemy wybrać ludzi o konkretnych zainteresowaniach i potrzebach. Koszt takiej reklamy to wydatek minimum 10 zł dziennie.

  1. Pozycjonowanie / SEO

Te działania polegają na ciągłym ulepszaniu jakości strony / sklepu internetowego. Zlecasz firmie budowanie widoczności w wyszukiwarce Google. Jest to proces ciągły i wymaga minimum  4 miesięcy pracy firmy IT aby zobaczyć efekty. Idealne rozwiązanie dla firmy, która chce stałej widoczności i pozycji lidera w swojej branży. Koszt pozycjonowania lokalnego biznesu z małą konkurencją zaczyna się od 500 zł miesięcznie.

Jaką mam gwarancję, że nie stracę na tej inwestycji?

 

To czy zyskasz lub stracisz zależy od Twojej determinacji i jakości usług jakie wykupisz. Zawsze możesz kupić tanią stronę www na allegro za 200 zł lub pozycjonowanie za 300 zł rocznie. Nie masz jednak żadnej gwarancji sukcesu, ponieważ osoba oferująca tego typu usługi za takie pieniądze najprawdopodobniej nie odbierze nawet telefonu jeżeli coś pójdzie nie tak.

Wybierając firmę, która pomoże ci zaistnieć w sieci kieruj się: renomą, portfolio, i opiniami o tej firmie. Nigdy nie decyduj się na „firmę krzak”.

Na szczęście Cyber.pl to firma z ponad 15 letnim doświadczeniem. Nasi klienci współpracują z nami od wielu lat budując wspólny sukces w sieci. Gwarantujemy profesjonalną obsługę informatyczną firm niezależnie od ich rozmiaru, ponieważ współpracujemy zarówno z mikrofirmami jak i zakładami pracy zatrudniającymi dziesiątki pracowników.

Szukasz zaufanego partnera biznesowego, który pomoże w informatyzacji Twojej firmy? Skontaktuj się z nami i odwiedź naszą stronę internetową cyber.pl

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBroń, przemoc, narkotyki – tak działali pseudokibice Górnika
Następny artykułCzy nauczyciel w stanie nieczynnym ma prawo do świadczeń chorobowych