A A+ A++

Twitter opublikował wewnętrzne dane skupiające się na branży gier – w ostatnim kwartale największe pobudzenie wywołała premiera Elden Ring, zapewniając najwięcej dyskusji, natomiast na drugim miejscu znalazł się temat przejęcia Bungie.

Branżowe portale dalej regularnie rozpisują się o transakcji Microsoftu oraz Activision Blizzard, gdyż ciągle pod znakiem zapytania pozostaje fakt, czy między innymi Federalna Komisja Handlu zezwoli na tak duże przejęcie, które bezsprzecznie może wpłynąć na rynek

Co ciekawe, większym zainteresowaniem wśród użytkowników Twittera cieszyło się jednak ogłoszenie wykupienia Bungie niż Activision Blizzard. Rishi Chadha, globalny dyrektor Twittera ds. współpracy z twórcami i treściami związanymi z grami, podzielił się informacjami z ostatnich trzech miesięcy i potwierdził, że we wskazanym czasie wzrosła częstotliwość publikowania tweetów dotyczących gier.

Wiadomości bazują na danych z okresu od 1 stycznia do 31 marca, kiedy doszło do czterech ważnych (sądząc po liczbie dyskusji i wątków, jakie pojawiły się na platformie) wydarzeń: Microsoft ogłosił przejęcie Activision Blizzard, Sony potwierdziło kupienie Bungie, na rynku zadebiutował Elden Ring oraz rozpoczął się nowy sezon w Fortnite.

Najczęściej komentowana była premiera Elden Ring, ale na drugim miejscu znalazł się temat przejęcia Bungie. Gigantyczna transakcja Microsoftu zajęła najniższe miejsce na podium.

Co więcej, Rishi Chadha przedstawił listę gier, o których w ostatnich 3 miesiącach najwięcej pisano i okazuje się, że w zestawieniu na serwisie przodują wątki dotyczące Genshin Impact. W TOP10 znalazły się również takie tytuły jak Wordle, Apex Legends, Final Fantasy czy Minecraft.

„A więc w innych wiadomościach związanych z Twitterem:

Z prawie 800M tweetów w Q1’22, rozmowa o grach na Twitterze jest większa niż kiedykolwiek!

Oto nasze spostrzeżenia na temat gier w Q1’22, zaczynając od kilku największych momentów z ostatniego kwartału.

Śledźcie poniżej, aby dowiedzieć się więcej”

„Oto gry, o których mówiło się najwięcej na całym świecie.

Wordle na 2. miejscu świadczy o tym, że gra doskonale radzi sobie z TL (brawa dla wszystkich, którzy utrzymują swoją codzienną passę!), a @ELDENRING, który znalazł się na liście tak szybko po premierze, świadczy o popularności gry”

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKalisz. Więcej budynków w śródmieściu będzie korzystało z bardziej ekologicznego ogrzewania
Następny artykułPrzedsiębiorcy zaczęli bankrutować, gdy urzędnicy odcięli im najkrótszy dojazd