Twitter opublikował wewnętrzne dane skupiające się na branży gier – w ostatnim kwartale największe pobudzenie wywołała premiera Elden Ring, zapewniając najwięcej dyskusji, natomiast na drugim miejscu znalazł się temat przejęcia Bungie.
Branżowe portale dalej regularnie rozpisują się o transakcji Microsoftu oraz Activision Blizzard, gdyż ciągle pod znakiem zapytania pozostaje fakt, czy między innymi Federalna Komisja Handlu zezwoli na tak duże przejęcie, które bezsprzecznie może wpłynąć na rynek
Co ciekawe, większym zainteresowaniem wśród użytkowników Twittera cieszyło się jednak ogłoszenie wykupienia Bungie niż Activision Blizzard. Rishi Chadha, globalny dyrektor Twittera ds. współpracy z twórcami i treściami związanymi z grami, podzielił się informacjami z ostatnich trzech miesięcy i potwierdził, że we wskazanym czasie wzrosła częstotliwość publikowania tweetów dotyczących gier.
Wiadomości bazują na danych z okresu od 1 stycznia do 31 marca, kiedy doszło do czterech ważnych (sądząc po liczbie dyskusji i wątków, jakie pojawiły się na platformie) wydarzeń: Microsoft ogłosił przejęcie Activision Blizzard, Sony potwierdziło kupienie Bungie, na rynku zadebiutował Elden Ring oraz rozpoczął się nowy sezon w Fortnite.
Najczęściej komentowana była premiera Elden Ring, ale na drugim miejscu znalazł się temat przejęcia Bungie. Gigantyczna transakcja Microsoftu zajęła najniższe miejsce na podium.
Co więcej, Rishi Chadha przedstawił listę gier, o których w ostatnich 3 miesiącach najwięcej pisano i okazuje się, że w zestawieniu na serwisie przodują wątki dotyczące Genshin Impact. W TOP10 znalazły się również takie tytuły jak Wordle, Apex Legends, Final Fantasy czy Minecraft.
„A więc w innych wiadomościach związanych z Twitterem:
Z prawie 800M tweetów w Q1’22, rozmowa o grach na Twitterze jest większa niż kiedykolwiek!
Oto nasze spostrzeżenia na temat gier w Q1’22, zaczynając od kilku największych momentów z ostatniego kwartału.
Śledźcie poniżej, aby dowiedzieć się więcej”
„Oto gry, o których mówiło się najwięcej na całym świecie.
Wordle na 2. miejscu świadczy o tym, że gra doskonale radzi sobie z TL (brawa dla wszystkich, którzy utrzymują swoją codzienną passę!), a @ELDENRING, który znalazł się na liście tak szybko po premierze, świadczy o popularności gry”
Here were the most talked about games across the globe.
Wordle coming in at #2 is a testament to the game’s grasp of the TL (shoutout to everyone keeping their daily streak alive!), & @ELDENRING making the list so quickly after launch speaks to the popularity of the game 🤯👏🏽 pic.twitter.com/RDtzzIPokI
— Rishi Chadha (@RdotChadha) April 5, 2022
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS