A A+ A++

TOUS, hiszpańska ikona kreatywności, już od stu lat celebruje wartości, które inspirują całe pokolenia klientów do wyrażania siebie poprzez biżuterię i akcesoria. Nowa kampania zatytułowana “Esencja TOUS” to celebracja młodości, kreatywności, pasji, nonkonformizmu i zaangażowania – wartości obecnych w DNA marki TOUS od momentu otwarcia jej pierwszego sklepu w Katalonii w 1920 roku.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKolorowe garnitury w stylu dopamine dressing – przegląd modeli do 150 zł
Następny artykułTrudny wybór Ósmoklasistów