Dwie chińskie influencerki, Anita i Lian, właśnie zwiedzały stolicę Wielkopolski – a to dopiero początek szeroko zakrojonej akcji mającej przyciągnąć do Polski, w tym do Poznania i Wielkopolski, turystów z Państwa Środka.
Kampanię organizuje Wielkopolska Organizacja Turystyczna wspólnie z zagranicznym ośrodkiem Polskiej Organizacji Turystycznej w Pekinie oraz Poznańska Lokalną Organizacją Turystyczną, która właśnie gościła dwie influencerki z Chin, Anitę i Lian.
“Kręci je design, lokalne butiki i styl vintage” – czytamy na Facebooku PLOT. – “Dlatego w piątek eksplorowały Stary Browar, gdzie wpadły między innymi do Orska – biżuteria i Weranda lunch & wine. W sobotę odwiedziły Brama Poznania, Ostrów Tumski, Muzeum Sztuk Użytkowych w Zamku Królewskim w Poznaniu i fantastyczną kawiarnię na dachu Hotelu Kolegiackiego. A dalej pognały zwiedzać Wielkopolskę i inne regiony. Krótko mówiąc, Zagraniczny Ośrodek Polska Organizacja Turystyczna wraca do gry! Właśnie za jego sprawą udało się zorganizować tę wizytę. A naszą partnerką i wsparciem była Wielkopolska Organizacja Turystyczna”.
Akcja jest częścią większej promocji Polski w Chinach, w którą aktywnie włączyła się także Wielkopolska Organizacja Turystyczna. Warto dodać, że chińskim influencerkom towarzyszyła ekipa filmowa, a efektem jej pracy ma być spot reklamujący Polskę w Chinach. Będzie w nim dużo poznańskich elementów: Muzeum Sztuk Użytkowych, Brama Poznania, Stary Browar, zdjęcia kręcono także w zamku w Gołuchowie. Realizatorzy zapewniają, że będzie co oglądać, a spot będzie się podobał nie tylko w Chinach, lecz i w Polsce.
Ostatnio dodane:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS