A A+ A++

W lutym odbywa się w Chinach szczyt przywódców Chin i Europy Środkowo-Wschodnej. Jednym z elementów kilkudniowego wydarzenia jest promocja walorów czy produktów danego kraju. Zorganizowano ją w formie online na platformie Taobao, należącej do gigantycznego koncernu Alibaba, będącego w posiadaniu takich marek, jak AliExpress.

Spotkanie poprowadziła WeiYa – jedna z najbardziej znanych influencerek w chińskich mediach społecznościowych, mająca rzesze fanów. Jej wybór był nieprzypadkowy – WeiYa, prezentując produkty, potrafi przyczynić do ich nagłego skoku sprzedaży, przynosząc ich właścicielom milionowe zyski.

W czasie wydarzenia Polskę promowała też Zuzanna Gutkowska – dyrektorka Zagranicznego Ośrodka POT w Pekinie, która w krakowskim stroju ludowym rozmawiała z prowadzącymi o bogatej ofercie turystycznej Polski. Walory naszego kraju prezentowała również Justyna Szpakowska, mieszkająca od lat w stolicy Państwa Środka. W czasie spotkania sporo mówiono o Warszawie i Krakowie, czyli miastach najczęściej odwiedzanych przez Chińczyków w Polsce. Nie zabrakło też ciekawostek dotyczących naszych krajów.

Na platformie Taobao promowano nie tylko Polskę, ale też Węgry, Bułgarię, Czechy czy Grecję. Podczas transmisji obserwowanej przez 19 mln widzów można było kupić różne towary w promocyjnych cenach. Całkowita kwota sprzedaży wyniosła 21,3 mln zł, z czego wartość sprzedanych polskich produktów osiągnęła 2,75 mln zł.

Źródło: Polska Organizacja Turystyczna

WIDEO: Urlop w trakcie pandemii. Polacy szukają miejsc na odludziu

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZabrał zakupy z koszyka rowerowego- został zatrzymany
Następny artykułMZ: 7008 nowych zakażeń koronawirusem, 456 zgonów; łącznie 1,5 mln przypadków i ponad 40 tys. zmarłych