A A+ A++

W „Wysokich Obcasach” (magazynie „Gazety Wyborczej”) pojawił się tekst informujący o tym, że w Polsce zawisną billboardy wspierające nastolatków LGBT+. Ma być na nich umieszczony wizerunek nastolatka z tęczową torbą i napisem: „Kochajcie mnie, mamo i tato”. Tymczasem internauci przypominają, że w „Gazecie Wyborczej” atakowano ostatnio kampanię billboardową pro-life, sugerując, że to marnowanie pieniędzy, za które można by wyżywić głodne dzieci. Jak widać, billboardy wspierające osoby LGBT już tak nie przeszkadzają mediom Agory.

CZYTAJ TAKŻE: Absurdalny tytuł w „Wyborczej”! Podliczają kampanię pro-life i sugerują: „Można by za nie wyżywić tysiące głodnych dzieci”

To już można wywieszać billboardy zamiast przeznaczać pieniądze na głodne dzieci?

Okazuje się, że billboardy billboardom nierówne. Za jedne dałoby się wyżywić tysiące dzieci, a za inne już nie.

Znowu te billboardy? Przecież to takie drogie. Można było te pieniądze przeznaczyć na konkretne działania… A nieee, czekaj, bo to lgbt. A to super akcja!

Jak to było? „Ciekawe, ilu dzieciom można by pomóc zamiast marnować pieniądze na billboardy?!”. Jedyne standardy, jakie utrzymuje lewica, to te podwójne.

A nie „Kochajcie mnie Rodzicu A i Rodzicu B”?

To się nazywa hipokryzja. W tym są mistrzami.

tkwl/wysokieobcasy.pl/Twitter

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNA SYGNALE: Wiadomości policyjne (17 – 23 marzec)
Następny artykułPosłanka Krystyna Skowrońska z koronawirusem