A A+ A++

Promocja Biedronki podbija Polskę. Ludzie znowu się rzucili

“Gang Fajniaków” to nowa akcja lojalnościowo-edukacyjna sieci Biedronka, która wystartowała 27 sierpnia i potrwa do 2 grudnia br. Jak tłumaczą przedstawiciele sklepu, maskotki mają uczyć dzieci troski o ekologię, a ich rodzicom pomagać” we wsparciu polskiej gospodarki, promując towary, które tworzą dla niej dodatkową wartość.

Nie tylko Biedronka. Kolejne sieci handlowe na celowniku UOKiK

Książka “Gangu” trafiła już do ponad 140 tys. klientów sieci Biedronka w całej Polsce – jak tłumaczy sieć – wpływając na rzecz rozwoju czytelnictwa w kraju.

Promocja Biedronki podbija Polskę. Ludzie znowu się rzucili

Jak informuje Biedronka, “fajniakowe” naklejki zbierać można od 27 sierpnia do 18 listopada br., a maskotki odbierać do 2 grudnia 2020 r. Szczegóły na stronie: gangfajniakow.pl

Biedronka to sieć sklepów należąca do spółki akcyjnej Jerónimo Martins Polska, której właścicielem jest portugalskie konsorcjum Jerónimo Martins. Biedronka generuje 65% dochodów JMP.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJeden produkt – dwie ceny. Berliński supermarket chce zmienić nawyki klientów
Następny artykułOddaj książkę! Ruszyła ogólnopolska akcja czytelnicza