Promocja Biedronki podbija Polskę. Ludzie znowu się rzucili
“Gang Fajniaków” to nowa akcja lojalnościowo-edukacyjna sieci Biedronka, która wystartowała 27 sierpnia i potrwa do 2 grudnia br. Jak tłumaczą przedstawiciele sklepu, maskotki mają uczyć dzieci troski o ekologię, a ich rodzicom pomagać” we wsparciu polskiej gospodarki, promując towary, które tworzą dla niej dodatkową wartość.
Nie tylko Biedronka. Kolejne sieci handlowe na celowniku UOKiK
Książka “Gangu” trafiła już do ponad 140 tys. klientów sieci Biedronka w całej Polsce – jak tłumaczy sieć – wpływając na rzecz rozwoju czytelnictwa w kraju.
Promocja Biedronki podbija Polskę. Ludzie znowu się rzucili
Jak informuje Biedronka, “fajniakowe” naklejki zbierać można od 27 sierpnia do 18 listopada br., a maskotki odbierać do 2 grudnia 2020 r. Szczegóły na stronie: gangfajniakow.pl
Biedronka to sieć sklepów należąca do spółki akcyjnej Jerónimo Martins Polska, której właścicielem jest portugalskie konsorcjum Jerónimo Martins. Biedronka generuje 65% dochodów JMP.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS