A A+ A++

Ponad 120 uczestniczek z całej Polski dostanie szansę udziału w II edycji Uniwersytetu Sukcesu. Program jest skierowany do młodych kobiet (18-25 lat) opuszczających domy dziecka, placówki opiekuńczo wychowawcze oraz znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej. Uczestniczki wezmą udział w wakacyjnych warsztatach, które ułatwią im wejście na rynek pracy. W ramach projektu będą zdobywać praktyczną wiedzę na temat rekrutacji, prawa pracy, metodyki agile/scrum czy konkretnych ścieżek zawodowych.

20 młodych kobiet zakwalifikowanych do finału Uniwersytetu Sukcesu weźmie udział w zajęciach i spotkaniach z mentorami, a następnie w kursach online, dzięki którym będą mogły kształcić się w jednej z trzech wybranych ścieżek kariery. Będą to: Akademia Programistki, Akademia Blogerki oraz Akademia Digital Marketerki. Dla pozostałych uczestniczek Amazon przygotował specjalny program zajęć, obejmujący m.in. warsztaty z zarządzania czasem, planowania projektów i technik skutecznego uczenia się oraz kompetencji STEM.

„To dla nas bardzo ważne, że partnerzy angażujący się w działania w ramach Uniwersytetu Sukcesu mają realną potrzebę czegoś, co nazywam +dobrosprawczością+ – komentuje Elżbieta Wojciechowska, dyrektor programowa Fundacji Digital University. – Cieszę się, że Amazon będzie uczestniczył w tym projekcie nie tylko jako sponsor, ale również merytorycznie. To dobrze, że uczestniczki otrzymają szansę poznania firmy i spotkania jej managerów, a niektóre z nich – pracy w Amazon”.

Młode kobiety będą miały okazję spotkać się z doświadczonymi koleżankami z Amazon, zarazić się od nich pasją i wiarą w swoje możliwości. Ich historie wyrażone hasłem #Ivegotthepower można zobaczyć w filmie przygotowanym przez członkinie zespołu Amazon z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet.

„Naszym celem jest przygotowanie dziewczyn do skutecznego wejścia na rynek pracy. Chcemy, by rozpoczęły dorosłe życie zmotywowane, pewne siebie oraz kompetentne w obszarze nowych technologii. W Amazon wiemy, że umiejętne połączenie kompetencji miękkich oraz w zakresie STEM będzie kluczowe dla zawodów przyszłości – mówi Blanka Fijołek, CEE PR&Community Manager w Amazon. – W ramach projektu Uniwersytet Sukcesu mamy okazję zaangażować się w rozwój kobiet w najbliższym sąsiedztwie centrów logistyki Amazon w całej Polsce, a tym samym wspierać lokalne społeczności”.

Więcej informacji na temat projektu można znaleźć na stronie digitaluniversity.pl.

Amazon w Polsce

Amazon działa w Polsce od 2014 r. W tym czasie firma wygenerowała w kraju ponad 14 miliardów złotych inwestycji w centra logistyczne, badania i rozwój oraz koszty osobowe. Amazon stworzył ponad 16 000 stałych miejsc pracy w swoich 7 nowoczesnych Centrach Logistyki E-Commerce w Sadach koło Poznania, Sosnowcu, Kołbaskowie koło Szczecina, Bielanach Wrocławskich (gdzie znajdują się dwa obiekty firmy), Pawlikowicach koło Łodzi i Okmianach koło Bolesławca, w Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku i oddziale Amazon Web Services w Warszawie.

STEM Kindloteka – nowoczesna edukacja dostępna powszechnie dzięki Amazon

Kindloteka to flagowy program CSR’owy Amazon, w ramach którego firma ufundowała już ponad 50 cyfrowych bibliotek w całej Polsce. Począwszy od 2019 roku, w szkołach i bibliotekach powstają STEM Kindloteki, czyli interaktywne kąciki edukacyjne, które stanowią przestrzeń popularyzacji czytania oraz zajęć programistyczno – robotycznych prowadzonych przez przeszkolonego edukatora. W ramach programu STEM Kindloteka, Amazon przekazuje darowiznę w postaci gotowej pracowni oraz szkoli kadrę nauczycielsko-biblioteczną wybranych placówek. Niedawno program zawitał również w okolice Pawlikowic i Okmian – wsparcie otrzymały Otwarta Miejska Biblioteka Publiczna w Łodzi, Miejski Ośrodek Kultury w Pabianicach, biblioteki publiczne w Legnicy oraz Krzywej koło Chojnowa.

Informacje o Amazon

Amazon wyznaje cztery zasady przewodnie: koncentrację na kliencie, a nie na konkurencji, pasję do innowacyjnych rozwiązań, zaangażowanie na rzecz doskonałości operacyjnej oraz myślenie długofalowe. Amazon, jako pierwszy na świecie zaoferował m. in. następujące produkty i usługi: opinie klientów, zakupy za pomocą jednego kliknięcia, spersonalizowane rekomendacje, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, tablety Fire, TV Fire, Amazon Echo i Alexa. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź biuroprasoweamazon.pl i śledź nas na Twitter @AmazonNewsPL.

KONTAKT:

e-mail: [email protected]

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJ. Międlar: Wirus i dzieci LGBT [WIDEO]
Następny artykułPrezes PKN Orlen: w tym tygodniu ruszy produkcja płynu do dezynfekcji