Dlaczego trzeba zmieniać projekt wizytówki?
Wielu przedsiębiorców zapomina jak ważnym narzędziem są wizytówki. Być może ty też po prostu przyzwyczaiłeś się, że masz je gdzieś w kieszeni marynarki i używasz od czasu do czasu. A kiedy ostatnio zdarzyło Ci się na nie patrzeć oczami potencjalnego klienta? Czy rzeczywiście wyglądają atrakcyjnie? Co o tobie mówią? Czy kreują Ci wizerunek profesjonalisty? Artysty? Fachowca? A może to tylko kartka z kilkoma danymi, która sama się prosi o zapomnienie?
Czy tego chcemy czy nie, wszystko wokół się zmienia. Dotyczy to także form komunikacji wizualnej. Projekty, które jeszcze jakiś czas temu uznawano za nowoczesne i profesjonalne, dziś są już przestarzałe. A przecież wizytówki to właśnie element naszej komunikacji z potencjalnymi klientami. I właśnie dlatego powinniśmy starać się, żeby zawsze wyglądały nowocześnie i profesjonalnie. Mają przykuwać uwagę, zapadać w pamięć i być elementem kreującym nasz wizerunek dokładnie tak, jak chcemy. To bardzo ważny powód, żeby od czasu do czasu zmieniać projekt swoich wizytówek.
Profesjonalne i nowoczesne wizytówki, czyli…?
A jak powinny wyglądać nowoczesne-wizytówki ? Jest kilka cech, które muszą posiadać, żeby rzeczywiście pozytywnie kształtowały twój wizerunek.
Po pierwsze, muszą być użyteczne. Ten punkt dotyczy głównie treści. Wizytówki powinny zawierać dane, dzięki którym łatwo będzie się z tobą skontaktować. Powinny się na nich znaleźć: nazwa firmy, twoje imię i nazwisko, numer telefonu, adres email i adres twojej strony internetowej. To informacje, które muszą widnieć na twojej wizytówce, i które muszą być aktualne. Jeśli na przykład zmieniłeś numer telefonu albo adres mailowy, wydrukuj nowe wizytówki. Kreślenie na starych jest nieeleganckie i nieprofesjonalne.
Po drugie, wizytówki powinny być czytelne. Każdy kto je zobaczy powinien z łatwością odczytać treść. Oznacza to, że trzeba uważnie dobrać czcionkę. Musi mieć odpowiedni krój i wielkość.
Po trzecie, minimalizm! Nowoczesność to zdecydowanie czas minimalizmu w kwestii formy. Twoje wizytówki także powinny wpasowywać się w ten trend. Nie mogą być pstrokate. Nie mogą mieścić w sobie wieloelementowej grafiki i różnych rodzajów czcionki. Pamiętaj, że mniej znaczy więcej. Minimalistyczne podejście oznacza też umiar w zakresie treści. Naprawdę nie ma sensu umieszczać na wizytówkach pełnego zakresu twoich usług.
Po czwarte, wysoka jakość i oryginalność. Profesjonalne wizytówki nie mogą wyglądać jak wydrukowane w domu na kiepskim papierze… Liczy się zarówno jakość użytych materiałów, jak i nadruku. Co więcej, potrzebny jest pomysł, który wyróżni twoje wizytówki od innych. Żeby tak było warto znaleźć odpowiednią drukarnię, która wykonuje profesjonalne projekty graficzne i dba o wysoką jakość wydruku.
Co zrobią dla Ciebie wizytówki?
Profesjonalne i nowoczesne wizytówki nie kosztują wiele, a mogą dla Ciebie zrobić naprawdę wiele. Wpływają na to jak postrzegają Cię twoi potencjalni klienci, a przecież wiadomo, że “jak cię widzą, tak cię piszą”. Wizytówki mogą przedstawić Cię jako osobę kreatywną, rzetelną, godną zaufania. Co więcej, istnieje sporo prawdopodobieństwo, że przekazane do czyiś rąk, trafią też do kolejnych.
Na budowanie wizerunku potrzeba czasu i podjęcia wielokierunkowych działań. Jednym z nich jest właśnie używanie nowoczesnych, profesjonalnych wizytówek. A jak wyglądają twoje wizytówki…?
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS