A A+ A++

Żyjemy w czasach cyfryzacji, która dotyka coraz więcej obszarów naszego życia. Zalety wynikające z cyfryzacji są powszechnie znane i w zasadzie nie podlegają dyskusji. Twierdzi się też dosyć powszechnie, że nie ma odwrotu od cyfryzacji i proces ten będzie postępował.

Cyfryzacja jest wszechobecna także na rynkach finansowych, w tym w bankach. Banki funkcjonujące w Polsce są zaliczane do światowej czołówki w zakresie wdrażania nowoczesnych technologii. Wcześniej było to widoczne przede wszystkim w obszarze front office, czyli głównie w zapewnianiu zdalnego dostępu do produktów i usług bankowych. W dobie pandemii COVID-19 banki wykonały ponadto istotną pracę w zakresie dalszego unowocześnienia funkcjonowania back office.

Niemniej jednak ostatnie doświadczenia, płynące m.in. z sytuacji geopolitycznej,…

Teraz za 2,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.

Kliknij i wybierz e-prenumeratę.

Sieć Przyjaciół

Wchodzę i wybieram

Zaloguj się

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułLaury na Prezydenckiej Gali Noworocznej
Następny artykułUM Bytom: Tragedia Miechowicka. Wydarzenie, o którym nie wolno nam zapomnieć 1/01/2023