A A+ A++

Laleczka – łowiczanka oraz kolor granatowy stały się podwalinami nowego systemu opakowań dla produktów Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu. – Pierwsze produkty już wyjeżdżają od nas z magazynów i będzie ich coraz więcej – dowiedzieliśmy się w spółdzielni.

Z lewej strony nowe opakowanie łowickiego mleka

– Od razu rodzi to pytanie – dlaczego zmieniać, gdy jest dobrze? Zmieniając się w momencie wzrostu wyprzedzamy konkurencję i wysyłamy jasny sygnał – marka jest aktualna, świeża. Nasze działania są poprzedzone badaniami, w trakcie których słuchamy najważniejszych osób decydujących – odbiorców – czytamy w informacji marketingowej OSM Łowicz.

Pierwszymi „jaskółkami” świadczącymi o nadchodzącej zmianie wizualnej opakowań były nowe samochody skupowe OSM Łowicz, na który dało zauważyć się zmiany w brandzie.

Nowe „pasiakowe” opakowania OSM zaczęło wprowadzać w 2017 roku. Teraz mamy do czynienia ze wzmocnienie brandu Łowicz z charakterystyczną łowiczanką. Za relauchem będzie szła nowa komunikacja „Łowicz pozytywnie”.

Podobają się Wam nowe opakowania?

Dlaczego mleko kupowane przez OSM Łowicz zawiruje na karuzeli?

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKolejne rozmowy płacowe w PGG z udziałem mediatora – 30 stycznia
Następny artykułKomunikat wojewody lubuskiego w sprawie ptasiej grypy