A A+ A++

Po raz kolejny Consumer Reports wypowiedział się na temat Tesli i ponownie wynik nie powinien zadowolić szefa Tesli, Elona Muska.

Amerykańska organizacja Consumer Reports zajmująca się ochroną konsumentów określiła kompaktowego SUV Tesla Model Y jako produkt niezalecany. Powodem tego jest duża awaryjność tego modelu i bardzo niska jakość wykonania. Ocena nie jest oparta na własnych testach organizacji, ale na doświadczeniach właścicieli. Przy wcześniejszych ocenach Model Y wypadł o wiele bardziej pozytywnie.

CZYTAJ TAKŻE: Tesla planuje kompaktowy model za mniej niż 100 tys. złotych

Tesla Model Y.

CZYTAJ TAKŻE: Tesla z polskim cennikiem dla wszystkich modeli

Faktem jest, że w ostatnim czasie klienci w USA zgłaszali wiele problemów dotyczących tego modelu. Począwszy od wadliwych części karoserii poprzez bardzo niską jakość wykończenia, aż po niewłaściwie nałożony lakier. Ocena ma również konsekwencje dla klasyfikacji samej Tesli. Producent aut elektrycznych spadł na 25. miejsce w rankingu niezawodności Consumer Reports.

Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie – bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości l … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSkrzynecka przeszła koronawirusa. Ma radę: Przestańcie jęczeć, noście maseczki
Następny artykułAntek Królikowski zmienił się po upadku. “Paru decyzji żałuję”